Film - Andreas Gustafsson, Matti Tepsa, Russ Swift!

gurrez skrev:
2638015 Hoppas verkligen inte att ni är seriösa med ert " bråk ", om ni nu är det så tycker jag att ni har gjort bort er totalt.
Det svider rätt hårt att en 16åring är bättre än dig va? :confused:

Var trevlig istället, så kanske du kan lära dig lite nya tuffa trix av andreas inom kort.

Hur länge har du kört? Ge honom ett år på R6;an å sen vill jag se er i en tävling. :arsele

vem har sagt att han är bättre än mej????

har jag sagt att jag är bättre än honom???

vet du i överhuvud taget vem jag är
eller vem Andreas är...

jag har kört i 3år so what !!!

man lär väl s ej i olika takt beroendes på talang och hur mycket man har möjlighet till att träna..

Andreas har en grymt bra bas att stå på inför -07 och kommer att bli duktig som faan, men jag skulle aldrig jävlas pga detta,,

och att jag jäövlas lite med honom har inte ni andra mopralisar att göra med jag tror jag känner Andreas mer än vissa av er som anmärkt,,

skulle gissa att ni tog åt er mer än han gjorde ...

(andreas du måste lära mej nya trix på motorcykeln) :tungan

I sista filmen Jag såg med Suntindustry så visade Jocke en stor släng "Mana the natrual" i körningen och det är ju ingen annan i sverige som gör det...

Rasorblade skrev:
2638410 Skippa skitsnacket och håll er till ämnet :mad:

upp med morrhåren nu, inte ska du väl komma som en bubblare och sno agrotrofén i den här tråden va?

cool_jocke skrev:
2638066 vem har sagt att han är bättre än mej????

har jag sagt att jag är bättre än honom???

vet du i överhuvud taget vem jag är
eller vem Andreas är...

jag har kört i 3år so what !!!

man lär väl s ej i olika takt beroendes på talang och hur mycket man har möjlighet till att träna..

Andreas har en grymt bra bas att stå på inför -07 och kommer att bli duktig som faan, men jag skulle aldrig jävlas pga detta,,

och att jag jäövlas lite med honom har inte ni andra mopralisar att göra med jag tror jag känner Andreas mer än vissa av er som anmärkt,,

skulle gissa att ni tog åt er mer än han gjorde ...

(andreas du måste lära mej nya trix på motorcykeln) :tungan

Du är nog kung på trix men med den attityden får du inga fans.
Låt körningen tala istället för at spy ut skit här, då blir du hyllad som som du borde.

ps. kolla min signatur...

stefur skrev:
2639395 Du är nog kung på trix men med den attityden får du inga fans.
Låt körningen tala istället för at spy ut skit här, då blir du hyllad som som du borde.

haha Ball film! :tummenupp

Andreas! skrev:
2639434 haha Ball film! :tummenupp

Haha
Menade inte min sketna film (credit to Lurch CBR600F) utan citatet som jag lagt in :tummenupp

Fast det roliga var att busschaffisen trodde att världens undegång var nära :yoparty

Last edited:
stefur skrev:
2639395 Du är nog kung på trix men med den attityden får du inga fans.

hahaha det där måste va det absolut osmidigaste stället att burna på...

och för det andra så gillar jag inte att spy skit och det tycker jag inte att jag gjort heller....

okay lite saftiga var mina kommentarer kanske..
men jag uppfattade det som humor,och skulle göra de om nån skrev likadant till mej också...

förrestren så letar jag inga fans, jag ser inte det jag håller på med som en stor "fans" sport eller vad ni vill kalla de..

nu slutar vi ordbajsa mer om de jag har redan skrivit för mycket i den här tråden.. SEE YA!!!

Andreas! skrev:
2636168 Tror du verkligen att jag har blivit så himla bra på R6 efter nån månad så att jag är redo för att köra shower??..
Ja det trodde jag faktiskt.
Du är så pass duktig på moppen så jag tror du hade grejjat det på R6an också.:tummenupp

Men vi får väl hålla oss tills i sommar.

Rasorblade skrev:
2638410 Skippa skitsnacket och håll er till ämnet :mad:

vad kul att du låter trådarna bli dynamiska. Vi har inte dragit från ämnet utan disskuterar för personer inblandade i tråden viktiga saker på ett disskutionsforum för motorcycklar. vad har du för problem? Om man ska skriva ett inlägg efter din mall så är et ju så förutsägbart att man inte behöver skriva det alls!

Jag har ett vinterprojekt...
-vad roligt
-vad ska du har för lykta?
-ska Jag lacka den blå

Kuuuuuul! Kan du inte färdigtrycka trådar så vi slipper slita på våra fingertoppar?
eller åtminstånne ett par 3 färdigtyckta svar att välja mellan så man inte tar ut svängarna för mycket i detta av stasi hårt kontrollerade forum.

[edit:] Nu blir Jag ännu mer förbannad på herr räjsorbläjd, kollade igenom tråden och ser att han även raderat inlägg från trådskaparen!!!

Swedie, byt moderator på forumet!!!

Last edited:
R1 wannabe skrev:
2647508 Ja det trodde jag faktiskt.
Du är så pass duktig på moppen så jag tror du hade grejjat det på R6an också.:tummenupp

Men vi får väl hålla oss tills i sommar.

hehé, jag kan ju göra Vanliga Wheelies nu och Wc-Cirklar,Seatstander Criklar, Stoppie typ..men det kommer mer och mer för varjedag så jag hoppas turen håller i sig till sommaren :tummenupp

Mvh Andreas

Teo skrev:
2647527 vad kul att du låter trådarna bli dynamiska. Vi har inte dragit från ämnet utan disskuterar för personer inblandade i tråden viktiga saker på ett disskutionsforum för motorcycklar. vad har du för problem? Om man ska skriva ett inlägg efter din mall så är et ju så förutsägbart att man inte behöver skriva det alls!

Jag har ett vinterprojekt...
-vad roligt
-vad ska du har för lykta?
-ska Jag lacka den blå

Kuuuuuul! Kan du inte färdigtrycka trådar så vi slipper slita på våra fingertoppar?
eller åtminstånne ett par 3 färdigtyckta svar att välja mellan så man inte tar ut svängarna för mycket i detta av stasi hårt kontrollerade forum.

[edit:] Nu blir Jag ännu mer förbannad på herr räjsorbläjd, kollade igenom tråden och ser att han även raderat inlägg från trådskaparen!!!

Swedie, byt moderator på forumet!!!

you got a point....

tycker oxå att det va lite väl att ta bort vissa inlägg

2cent........

cool_jocke skrev:
2647629 you got a point....

tycker oxå att det va lite väl att ta bort vissa inlägg

2cent........

Det var ju inte så att vi spammade om blocket annonser eller mesost.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN