Film - Andreas Gustafsson, Matti Tepsa, Russ Swift!

Va heter låten? Alltid kul att se er två, fet fyrhjulsburn och fickparkering med iof :tummenupp

R1 wannabe skrev:
2636158 Varför åkte du inte på R6an?
Är det svårare än du trodde att gå från moppen till bågen?

Tror du verkligen att jag har blivit så himla bra på R6 efter nån månad så att jag är redo för att köra shower??..Nej jag tycker inte det var svårare att går över tränar på båda 2 lika mycket.. Kommer hellre nästa år och gör en super show! det enda jag kan nu är liksom cirklar ska jag göra dte i 10 min på en show så somnar publiken! :tuttar

Min första show som jag kommer göra med R6 ska bli något att minnas! :tummenupp

Kanon bra jobbat grabbar.. :yoparty
Min son var helt till sig när han äntligen såg hojjarna
som han väntat på hela dagen.. :D

Last edited:
Andreas! skrev:
2637634 Jag fråga! hon viste inte vem du var :arsele

Lyssna hur omogen får man vara?
Sabbar alla mina trådar? har "ANDREAS SUGER" i din signatur
och det heter det till och med MSN?
shit du måste känna något slags aa jag vet inte vad..

Men ska ska bli jävligt kul att Kicka! ditt ass 2007!! :tummenupp

Du har kört i snart 3-4 år har jag fel?
Jag har kört i en månad...vänta tills slutet av sommar 2007 då jävlar ska du se!

Mvh Andreas

Tror han jävlas med dig.
ta inte åt dig, grymt kört iaf.

Andreas! skrev:
2637634 ....Jag har kört i en månad...vänta tills slutet av sommar 2007 då jävlar ska du se!

Mvh Andreas
du är skit grym fortsätt så ... skit i den där stekaren jag har hört mer om dig en om honom:yoparty

Last edited by a moderator:
GsxrAbuser skrev:
2637660 Tror han jävlas med dig.
ta inte åt dig, grymt kört iaf.

Hoppas verkligen det och att det är något internt jag inte hajar för de är jäkligt duktiga och Jag har fått en asbra bild av dom.

Teo skrev:
2637846 Hoppas verkligen det och att det är något internt jag inte hajar för de är jäkligt duktiga och Jag har fått en asbra bild av dom.

Jag håller med, hoppas det löser sig! Jag uppskattar både Stuntindustries och Andreas och det vorde ju tråkigt om det ska de ska ha en beef innan det ens har börjat.

Däremot ska det bli kul att se en tävling med dessa herrar inblandade :yoparty

Så gräv ner yxan nu om ni kan för ni är de stuntare jag gillar att kika på mest :tummenupp

Inse att Andreas och Jocke är polare. Båda kör ju stunting, klart man hackar och klankar ner på sina konkurrenter. Både vill ju vara bäst. Ja ni förstår säkert.

Det var inte några speciella stunt i den filmen, runt runt med en bil kan jag göra med min 740Gl också.
Menade att filmen nu var tråkig, säkert duktiga killar.

Hmm... hoppas killarna skämtar här? Men lät lite allvarligare ifrån Andreas sida.
Oerhört töntigt om snubben håller på som han skrivit.

Tycker "moppekillen" har flera gånger bättre koll på sin moppebåge och visar
upp en riktig potenitial helt tvärtom emot coola Jocke och sitt crew. Såg de själv på Gatufesten i Sundsvall, och blev riktigt besviken.

Näe, krossa honom yo! :tummenupp

Last edited:
Flip skrev:
2637942 Hmm... hoppas killarna skämtar här? Men lät lite allvarligare ifrån Andreas sida.

upp en riktig potenitial helt tvärtom emot coola Jocke och sitt crew. Såg de själv på Gatufesten i Sundsvall, och blev riktigt besviken.

outch that hurt..

Hoppas verkligen inte att ni är seriösa med ert " bråk ", om ni nu är det så tycker jag att ni har gjort bort er totalt.
Det svider rätt hårt att en 16åring är bättre än dig va? :confused:

Var trevlig istället, så kanske du kan lära dig lite nya tuffa trix av andreas inom kort.

Hur länge har du kört? Ge honom ett år på R6;an å sen vill jag se er i en tävling. :arsele

Flip skrev:
2637942

Måste säga att Jag personligen tycker Jocke och Tommy är om inte bäst i sverige så absolut bland dom bästa. Andreas har mycket framför sig men som sagt, han är knappt född än och har precis fått sin hoj så det kan bara bli hur bra som helst.

[edit:] Stuntindustry ÄR nog fan de bästa i sverige. Klart roligast att kolla på i alla fall.

Flip skrev:
2637942 Hmm... hoppas killarna skämtar här? Men lät lite allvarligare ifrån Andreas sida.

Har inte läst allt som skrivits men håller faktiskt med om att det är onödigt av jocke att driva med Andreas eftersom jag vet att det inte va illa menat. Andreas är en stor talang han kommer säkert bli riktigt duktig på storhojen om han ligger i och tränar.

-Skitsamma till saken; om du pratar om jockes crew så är det mig du menar bara så du vet, men det är lugnt för jag behöver inte vara bäst eftersom jag kör för att det är kul. Och jockes handbroms var trasig när vi körde i sundsvall bara så du vet..

Detta skriver jag till dem som undrar om jocke är duktig, borde kanske inte skriva det eftersom det inte har med tråden att göra och för att vissa kanske tror att ja skriver det för att jag känner honom, men för mig är det bara fakta:

-Jocke oavsett vad han skriver så är han själv en supertalang och har grym potential,, personligen ser jag honom som bäst i sverige! Lite ojämn kanske men det är för att han har så lite tid att åka. Har sett honom göra riktigt sjuka grejer, ibland när vi kör så är han bara helt överlägsen allt jag sett i sverige och väldigt långt i världen -han har ett tryck i åkningen som väldigt få stuntare har.

-Och tillbaka till tråden: Filmen va bra och kul att se!

//Tommy

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!