Film Anderstorp 27-28 juni

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Filmade ett par pass på Anderstorp under helgen. Lägger upp filmen från bak kameran så fort den renderat färdigt, skitljud men det får man leva med. POV 1.5 som är framåt är ljudet riktigt bra på dock enbart med micen på inspelningsenheten.

(och nej, jag är inte snabb! det är 1.50 runder hela tiden. Får väl ta och kolla vad jag gör för fel eftersom jag tycker jag tar i allt jag kan :) )

[YOUTUBE-ID]3E17rQatQEE[/YOUTUBE-ID]

Bakåt med VHoldR

Dessa 2 är inte i närheten av vettigt ljud men eftersom Tuben har en förmåga att strypa musik så struntade jag i det och körde med ljud, vrid ner volymen ordentligt.
Kvaliten med denna kamera är inte god, 640x480 och skakkänslig och passar sig igentligen bättre att använda som en bild i bild kamera med liten bild i den stora bilden då blir kvaliten mycket bättre.

[YOUTUBE-ID]xyaP2GcjUWo[/YOUTUBE-ID]

Film 2 lite mer action i kanske (bearbetas ännu på tuben, HQ aktiv när bearbetning komplett) Filmen från dag ett, kände mig som en bromskloss lite grann och uppenbarligen var jag väl det oxå :)

[YOUTUBE-ID]o1JExLrXT34[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jotack det var några som blev tvingade att köra om mig 2 gånger tack vare att man drog förbi på rakan....ett par gånger släppte man dock lite tidigare oxå, lite jobbigt att bara bråka för en raksträcka och tvinga någon att köra om 2 gånger. Dock bara de andra 1000cc, 600cc fick vackert göra ett nytt försök annars hade man fått ligga på halvgas ju! :rolleyes:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph