Film: Aj som F**N misslyckat cykel hopp

haha ja han "hoppa" ju av hojjen iaf...

Fast det är ju ett hopp i slutet av backen me ;)

H4 skrev:
Haha, aa. Men varför står han kvar med kameran och zoomar i buskar?

Men det är ju det jag säger. Kameramannen SUCKS! Det ser ju ut som om han försöker hitta sin polare med kameran men vi ser ju att det inte går som det ska....... :D

det är väl en sport de där nu men inte sååå etablerad :D
har sett en galen fransman som gör nåra såna hopp i en o samma film..han landar på hjulen i typ 1 av 5 hopp eller så :rolleyes:

Kan vi inte göra det hela till en gissningslek och försöka lista vad fan som snurrade i huvudet på grabben när han ville göra det hoppet? :va

"Bender" i "Crusty Deamons Of Dirt - The 7th mission" (20:40 in i filmen) har ett litet eget avsnitt med bara sådanadäringa hopp. Han landar väl på hjulen någon gång lite då och då. Han borde vara död vid det här laget.

Och angående filmen i tråden; killen frågar "can you walk?". Jag hade frågat "are you alive?" :hihi
Och han hoppar nog av för att han kommer för kort. Hade han suttit kvar hade bakhjulet tagit i där det var flackt och så hade hela cykeln varit skrot, han hade krossats emot cykeln och kastats av med en djävulsk fart. Om man Jämför med vad han får nu när han hoppar av, är väldigt lindrigt.

Deztallica skrev:
"Bender" i "Crusty Deamons Of Dirt - The 7th mission" (20:40 in i filmen) har ett litet eget avsnitt med bara sådanadäringa hopp. Han landar väl på hjulen någon gång lite då och då. Han borde vara död vid det här laget.

Haha ja just det nu var jag tvungen att ta fram den gamla filmen och titta, Jag måste erkänna att jag tycker sånt är VÄLDIGT nuderhållande ;)

MotardFighter skrev:
Haha ja just det nu var jag tvungen att ta fram den gamla filmen och titta, Jag måste erkänna att jag tycker sånt är VÄLDIGT nuderhållande ;)
Haha, ja nog är det det
:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!