Film: Aj som F**N misslyckat cykel hopp

aaaaaaaaaaaaaaaaaajjj

Jag undrar vad han räknade med när han fick för sig att hoppa där....

:crash

Liiite mera fart så kanske det hade gått... :gnissla

Men fyfan, det är ett jättehopp ju.

Ser ut som om han får panik precis innan landningen och släpper bara, kanske därför han kraschade?

Yeah! :yoparty
Jag skulle nog kunna tänka mig att göra det där hoppet, efter lite träning. Misslyckas man får man ju lite tuffa ärr som man kan stajla med inför tjejerna, och lyckas man kan man skryta med att man klarat ett übergrymt hopp!

Eller är jag bara dum?

KalleNorton skrev:
Jag skulle nog kunna tänka mig att göra det där hoppet, efter lite träning. Misslyckas man får man ju lite tuffa ärr som man kan stajla med inför tjejerna, och lyckas man kan man skryta med att man klarat ett übergrymt hopp!

Eller är jag bara dum?

Inget nyhet om att du är dum :kocko

:D

Sen har man ju videon alltid. Tufft att visa kompisar och annat folk. Ladda upp på internet, bli kändis... och resten vet du.

Vad är det för fel på kameramannen?

Om han ändå ska filma sin polares olycka kan han väl för fan FILMA HONOM och inte någon förbannad buske flera meter ifrån.

M.G.F skrev:
Vad är det för fel på kameramannen?

Om han ändå ska filma sin polares olycka kan han väl för fan FILMA HONOM och inte någon förbannad buske flera meter ifrån.

Han blev ju fan chockad. Jag hade slängt kameran och sprungit bort dit.

KalleNorton skrev:

Eller är jag bara dum?
Jag hade oxå kunnat tänka mig att testa att hoppa så. Har sett värre vurpor på snowboard. Men det lär ju ha gjort jäkligt ont, men har man gett sig in i leken får man leken tåla. Är huvet dumt får kroppen lida. :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg