Det är numera sällan jag skriver något här på SH, eller ens läser för den delen. Mitt senaste inlägg jag skrev var om jag inte minns fel riktat mot dig, precis som denna gång då jag nu kommer på mig själv med att logga in enbart för att skriva några ord till en Pysch som irriterar mig.
Dina omtankar är det absolut inget fel på, men att du ännu inte insett att det hjälper föga, att över internet sitta och försöka påverka folk till att köra lugnare. Tanken är som sagt god, men du glömmer av att dem allra flesta "idioter" här på SH har som största glädje i livet att gasa och köra fort.
Fint att du försöker hjälpa dem till ett längre liv, men kan du inte bara låta livet ha sin gång? Hade jag ens försökt lägga ner lite energi på att konvertera alla människor jag anser göra fel så hade jag tagit livet av mig för längesen. Att behöva logga in här någon gång i månaden och gnälla lite på dig räcker gott.![]()
Vissa människor bryr sig inte, andra gör det och försöker påverka. Helt plötsligt börjar de som inte bryr sig att gny, för det passar sig inte i den tuffa it-världen med användare som går mot strömmen. Att försöka påverka en nybliven mc-förare som hittat till denna sida ser inte jag som fel. Att få nybörjare att inse att ligga sist och ta det lugnt på en gruppkörning är helt okej, eller att man inte är någon cooling för att man kan köra på ett hjul. Är detta ett hyllningsforum eller är alla åsikter välkomna?
Så vad är det som irriterar dig, och vad ville du få ut av ditt inlägg?