Film: Abstinens

att över internet sitta och försöka påverka folk till att köra lugnare. Tanken är som sagt god, men du glömmer av att dem allra flesta "idioter" här på SH har som största glädje i livet att gasa och köra fort.

VA??!?
På internettet kan man allt.. de lärde ja mig i skolan.. internet kom till skolan när ja gick sista året på gymnasiet.. man kunde göra allt.. ja lever kvar i de..
jobbar för övrigt heltid med it idag..
och kan göra allt på internet..
skita i de t.ex ;)

inte oväntat att det skulle bli snack om körningen.. TS var nog medveten om det..
ja gilla rullen och ska rösta på nalle partiet.. dom är för att gå i ide hela vintertiden.
natti..
:yoparty

Varje ny säsong kommer nya killar att ansluta sig till SH. Färskt körkort och 30 mil på en körskolehoj i bagaget. Kan man få en av dessa att tänka en gång extra, genom att påvisa att alla inte tycker det är coolt eller att det imponerar så kanske denna person lär sig att köra hoj innan idiotkörningarna böjar.

Pysch!! E det du som e Jesus:Bugar
Är det du som ska frälsa oss från höjda försäkringspremier?
Är du nedfallen från skyarna för att göra VV O% statestik möjlig:Bugar

Om så e fallet så e du ganska obekväm på SH:D

Här så gillar vi snabba mc:tummenupp

vi gillar människor som gör galna saker på mc:tummenupp

Det här tror jag var ett av dom snällaste klippen vi någonsin kommer leverera från Adrenalinemc:D

Likförbannat klagar du:mad:

Tror du platsar bättre på något annat forum:tummenupp

Rappe

130+ på obevakat övergångsställe, bara att hoppas att något barn inte vinglar ut.
Men om man bortser från tätortskörningen så blir man jävligt sugen på att komma ut!

Ja, är det inte underligt att man är hatad av 99% av svenssons när man grenslar en sporthoj. :va

Sett den där kommentaren några gånger. Stämmer inte alls. Jag har aldig stött på folk som varit negativa när jag varit ute med hojen. Tvärt om! Folk kommer fram till mig och börjar prata, berättar om den egna drömmen att köra sporhoj, äldre som berättar om egna äventyr på motorcykel, kvinnor unga som gamla tappar blygseln och får något i blicken. Vem har intresse av att skapa myten "99% av alla Svenssons harar oss"?

Sett den där kommentaren några gånger. Stämmer inte alls. Jag har aldig stött på folk som varit negativa när jag varit ute med hojen. Tvärt om! Folk kommer fram till mig och börjar prata, berättar om den egna drömmen att köra sporhoj, äldre som berättar om egna äventyr på motorcykel, kvinnor unga som gamla tappar blygseln och får något i blicken. Vem har intresse av att skapa myten "99% av alla Svenssons harar oss"?

Moralpredikare eller wannabeoutlaws. Resterande delar av sporthojsvärlden är fullt medvetna om att verkligheten tenderar vara betydligt mer nyanserad än så.

Men va äre för hönshus här inne egentligen?! :va

Kan man inte bara få lägga upp en simpel rulle utan att det ska bli 100000000 analyser av det? Det ska särskådas och kritiseras in absurdum på allt ifrån ljudkvalite, musikval, kameraposition, upplösning, avsaknad av wheelande, kritik emot för mesigt alt. för aggressivit körsätt mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm.....
Sjukt tröttsamt med så mkt gnäll varje gång nån lägger upp ett klipp.

Lägg upp en film själva ni då som är så snabba på att kritisera andra.

Kan man inte bara få lägga upp en simpel rulle utan att det ska bli 100000000 analyser av det? Det ska särskådas och kritiseras in absurdum på allt ifrån ljudkvalite, musikval, kameraposition, upplösning, avsaknad av wheelande, kritik emot för mesigt alt. för aggressivit körsätt mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm.....

Klagomålen i denna tråd är bara ett uttryck för folks frustration över att inte kunna dra ut och rasta hojen. Men det är ju vår snart! :)

hehe, det är väl därför man lägger ut en film? man är väl alltid ute efter något? :)

Kan man inte bara få lägga upp en simpel rulle utan att det ska bli 100000000 analyser av det?

Nej.
Om man lägger ut sin hojfilm till allmän beskådan i ett forum där tiotusentals duktiga motorcyklister så kan man fan inte förvänta sig att folk ska sitta ner och hålla käft.
Jisses.

I så fall posta på youtube och stäng av kommentarer eller skit i det över huvud taget.

Nej.
Om man lägger ut sin hojfilm till allmän beskådan i ett forum där tiotusentals duktiga motorcyklister så kan man fan inte förvänta sig att folk ska sitta ner och hålla käft.
Jisses.

I så fall posta på youtube och stäng av kommentarer eller skit i det över huvud taget.

Vissa tycker att det livar upp med ett litet filmklipp och vissa tycker att innehållet är förkastligt.

Det går aldrig att komma ifrån.

Självklart får man tycka vad man vill, det är inget som stör mig iaf :)

Ähh d va stora marginaler vid mötet vid bussen juh! :)

Nä, det var det inte, och det var förbannat onödigt...just det där beteendet är det som leder till dödsolyckor.

Man har sett samma dumheter varenda gång man är på bulten, folk kör om som att de vore odödliga, spela roll om det är blind kurva, motljus, möte eller inte, man chansar och vrider på rullen.

Frågan är varför? :va Jag har då fan inga problem att hitta vägar där man kan rulla på lite utan att utmana ödet hela tiden, återigen, jag har inget emot rask körning, bara det sker snyggt.

Nä, det var det inte, och det var förbannat onödigt...just det där beteendet är det som leder till dödsolyckor.

Man har sett samma dumheter varenda gång man är på bulten, folk kör om som att de vore odödliga, spela roll om det är blind kurva, motljus, möte eller inte, man chansar och vrider på rullen.

Frågan är varför? :va Jag har då fan inga problem att hitta vägar där man kan rulla på lite utan att utmana ödet hela tiden, återigen, jag har inget emot rask körning, bara det sker snyggt.

Jag personligen är inte den som chansar i onödan. Detta är något alla som känner mig vet om.

Gillar själv att gasa en gnutta till mina pärons stora förtret.

Vid det aktuella mötet med bussen så fanns valet att gasa eller bromsa. Att gasa valdes och det klarades av med större marginaler än vad filmen ger sken av.

No worries :)

Back