Ovanstående inlägg från Mountain och Hellmoppers beskriver lite vad en själv känner.
Kanske blivit lite spröd och känslig med åldern då jag läste Eskilssons tidigare inlägg. Jag var säkert en av stoppklossarna, i alla fall i licensgruppen.
Dålig början på säsongen maskinellt.en massa mekande samt funderingar på att sluta med RR som givit så mycket de tidigare åren med tillfredställelse(förstå mig rätt

) och trevliga människor.
Gotland Ring skulle förhoppningsvis ge en nytändning-En bana som jag aldrig besökt men hört mycket gott om
MEN första dagen, Första passet Första kurvan med nya regndäck så ligger man där och kravlar ,förnedrad i kalket, utan att ha en aning varför man körde av i det som kändes som 30km/h.
Skämdes som en gammal labrador med en sån där veterinärstrut av plast.
Nu jävlar skulle jag åka hem samtidigt som RR-ängeln viskade i mitt öra "you can do it, and you know it"
Så efter att racerepair lagat min fotpinne med en hylsa så var det till o tvinga ut demonerna ur kroppen. Med knapp styrfart försökte jag ta mig runt på banan o leta fel spårval. Det var misär-
Under söndagen med hjälp mina homies hemifrån samt LMS så gick det betydligt bättre och när man äntligen började få flyt så så pajade hojen.
Men RR-livet var dock kul igen.
Det jag bla vill säga med detta babbel är
-Visst ska man grovt välja rätt grupp,men som sagt kan vara svårt att bedöma direkt av olika skäl.
-Alla är inte talanger inklusive mig själv även om jag skulle vilja, men tycker det är grymt kul ändå.
-Kan vara skönt slippa onödiga kommentarer(ej Eskil/kreug) för hävda sin egen förmåga.
-Man måste kunna få känna att det är ok att vurpa utan att behöva skämmas mer än vad man gör. Rom byggdes inte på en dag.
Var en hel del duktiga erfarna förare som oxå fick smaka kalk under helgen
-Västar är perfekt. Syns bra (även i depån)samt att det är väl bättre att 2 har dessa än 30?
Tack för en kul helg till slut!
/Olle[/QUOTE
Håller med..............bättre väst på 2 än 30.
T.
[QUOTE =En sak som jag flera gånger retat mig på är när en person vurpar, gör illa sig i typ benet eller handen på ett sätt som knappast är farligt och inte kan bli värre än att det gör ont och sen sitter och blockerar upp ambulansen så att 100 pers inte får köra hoj på banan i väntan på en till ambulans. Själv skulle jag skämmas ögonen ur mig om jag ställt till det så att andra inte får köra och jag ska nog fan vara döende innan jag tar ambulansen i anspråk.
Håller fullständigt med, folk åker ambulans när de för h-vete har stukat foten.