WestW
.
Vimeo.com använder du när du lägger upp film med kvalitet. 500mb i veckan kan du tanka upp gratis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad fort det går. Det påminner om GR fast på bana!
Ironiskt nog på Gotland ring
Fan du borde sälja den där filmen "GR på GR".
Varför åker han med neongulväst?
Jobbigt när man kör i snabb grupp och hinner få sitt självförtroende slaget i botten 2 gånger på 10mingenom att bli varvad av er.
Men så är ni ju mer än snabbaså då är det okej.
Ang filmen i sig. Kan du inte ha extern mic? Saknar lite motorljud och kanske lite hastighetsmätare också. Alltid imponerande att se.
haha, jag måste ju erkänna att det är lite roligt skrivet av dig men samtidigt är det lite förolämpande då jag kört på bana med GR några gånger och han har väl inte riktigt samma flyt =) Dessutom tycker jag att vår film visar på omdöme i omkörningar och lite andra saker som skiljer rätt avsevärt från GR filmerna.
Om det är du som kör så vill jag först säga att du kör riktigt snyggt.
Jag ville inte förolämpa dig på något sätt, men början på filmen påminner lite om GR. Varför har du väst på dig? Det borde vara de andra som har det i stället. Färgen borde vara förslagsvis orange![]()
Tack så mycket.
Jadu, den där jävla västen har jag bråkat om att få slippa i flera år men Lillan på actionpics har tvingat mig ha den på mig. När vi körde som instruktörer med smc ändrade vi själva så alla deltagare fick väst och vi körde utan istället. mycket bättre![]()
Om det är du som kör så vill jag först säga att du kör riktigt snyggt.
Jag ville inte förolämpa dig på något sätt, men början på filmen påminner lite om GR. Varför har du väst på dig? Det borde vara de andra som har det i stället. Färgen borde vara förslagsvis orange![]()
HaHa
Om man skulle sätta gräns på 1.32 för snabb så skulle banan vara tom.
skön musik! va heter låtarna?
Petter o Eskil är bland dom snabbaste i Privatcupen i PRO Superbike och är med och slåss bland dom främsta i PRO Superbike, dom är inga "vanliga dödliga hojåkare"för dom som inte visste alltså.
Tjoho! Jag är odödlig!!
Måste vara sen jag köpte de här odödlighetsbyxorna. Alpinstars bionic, rekomenderas starkt för er som vill bli odödliga!![]()
Eller så skulle gruppen vara full av förare som kör i ett snabbare tempo.
Jag är ganska övertygad om att många lite snabbare förare väljer andra bankörningar just för att det är många nybörjare som kör lite sakta och kanske ramlar lite väl ofta på Actionpics körningar.
Jag kör även med Team Cawallis bandagar, och där är grupperna mera uppdelade mellan lugn, medel och snabb. Där dom i lugn grupp får köra ifred och slipper snabba förare. Och dom i snabb grupp besväras inte av att långsamma förare som anmäler sig fel och stör flytet. Och medelgruppen får vara just en medelgrupp.
Dessutom kör Cawalli med flagposteringar och har inte stora avbrott på 10 - 20 minuter så fort någon gör en lätt vurpa eller bara rullar ut i sanden.
Utan då finns det folk som kontrollerar så ingen skadat sig och rullar bara bort den hojen och hämtar den efter passet. Så kan passet fortsätta utan avbrott.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |