Film: 125cc The Movie

Härlig film :yoparty fan vikken GasGas är det så grymt tryck i dem mästa 30HK hojar?

Edit : så tanka ja i 600Kb/s :arsele

125_next skrev:
2469350 Härlig film :yoparty fan vikken GasGas är det så grymt tryck i dem mästa 30HK hojar?

Edit : så tanka ja i 600Kb/s :arsele
Ja det är så grymt tryck i dom flest 40 häst hojarna. *host*42 i tmen*host* *host köp den nu!*host*

den va jävligt bra.. inga gryma stunts men det gör ingeting alltid kul å kålla på..

å ja säger då det.. det där vassa 2-t ljudet gör en fan lite upphätsad... :hihi

nån som vet va låten i slutet heter??

har tankat den men kan inte öppna den, har testat 2vlc versioner, windows media player och winamp. Det enda jag får fram är ljudet..

nu har den tankat färdigt tog bara lite mer än en halvtimma :tungan

Henke_NsR skrev:
2469489 har tankat den men kan inte öppna den, har testat 2vlc versioner, windows media player och winamp. Det enda jag får fram är ljudet..
det fugerade fint för mig i windows media player :va

najs film
bra bild och ljud
fina hojar (ktmen lät riktigt gött)

Måste återigen påminna om att det är min gasgas :D hahaha
125 next den låter goare i verkligheten.

Det gör den säkert.. du är rätt så bra med sm på grus eller skog... hatar och köra med "slits"(?) på grus... är det gas res på den eller kör du med koppligen och? toppfart tack:D?

125_next skrev:
2469945 Det gör den säkert.. du är rätt så bra med sm på grus eller skog... hatar och köra med "slits"(?) på grus... är det gas res på den eller kör du med koppligen och? toppfart tack:D?
Har en tm som är ungefär det samma. Läs min signatur. Det är gas res kan jag lova.. slog över med den oavsiktligt förut.(rullade i 10 kmh och ger full patte så den gör en halv volt bakåt)

Henke_NsR skrev:
2469489 har tankat den men kan inte öppna den, har testat 2vlc versioner, windows media player och winamp. Det enda jag får fram är ljudet..
det kan fortfarande vara codec error :pannkyss

fick fan inte till att ladda från ftp

[22:01:31] [L] RETR 125cc The Movie_2.wmv
[22:01:31] [L] 550 Cannot RETR. No permission

125_next skrev:
2469945 Det gör den säkert.. du är rätt så bra med sm på grus eller skog... hatar och köra med "slits"(?) på grus... är det gas res på den eller kör du med koppligen och? toppfart tack:D?

Ska du moppefuckoa dig kan du sticka från min tråd!:fakta

Ironisk :tomten

Edit: Kan ju även meddela då att, ljudet från filmen är inte detsamma som IRL. Inte alls, men visst låter det gött. Då ska ni höra IRL ;)

Last edited:
Vadå MF? Ja trodde det inte var så bra drag i 125... PS ja skrev till honom inte till dig och sen om det inte passar så kan väll nån av admins ta bort inlägget?

Så nu lämnar vi de..

Hur äre med aerodynamiken på en Sm?

prulle skrev:
2469977 Har en tm som är ungefär det samma. Läs min signatur. Det är gas res kan jag lova.. slog över med den oavsiktligt förut.(rullade i 10 kmh och ger full patte så den gör en halv volt bakåt)

Vart hitta du den hojen? Imorterad?

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka