Fikatråden för KHR

Ha ha bra idé, jag ska nog ta bussen in till kba. Varför ta bilen när man kan åka obekvämt, slösa 3 gånger längre tid och behöva gå sista biten själv :rofl

1. JohmiK
2. Mr.dude
3. Krillan
4. Torak
5.
69. Lajmss
7. Z:hojsmilie

Ha ha bra idé, jag ska nog ta bussen in till kba. Varför ta bilen när man kan åka obekvämt, slösa 3 gånger längre tid och behöva gå sista biten själv :rofl

...samt betala dubbelt så mycket som bensinen kostar och behöva åka 2 timmar innan man egentligen vill! :jisses

Krillan => Jag såg att du skojade om pendeln, men jag kände att jag måste få späda på bitterheten angående kollektivtrafiken lite. Fan, har man bott på Onsala och nån gång behövt ta sig in till stan utan bil så är det fanimej inte roligt...

Jag tar också bussen till fikan, sen att jag måste gå till stationen först vilket är dubbla avståndet från mig till Naam, det spelar ju ingen roll, man vill väl sponsra kollektivtrafiken :va

Kan ju säga såhär att om jag och Tobias skulle förlitat oss på kollektivtrafiken när vi skulle till Stockholm så hade vi ännu inte varit framme:rolleyes:

Ses på onsdag.

1. JohmiK
2. Mr.dude
3. Krillan
4. Torak
5. Andrè
69. Lajmss
7. Die große mupp:hojsmilie

Den som är först till fikat, se till att ta ett bord!!!

Last edited:
Onsdag den 3 mars kl 19:00 på Naam

. JohmiK
2. Mr.dude
3. Krillan
4. Torak
5. Andrè
69. Lajmss
70. Die große mupp:hojsmilie
71. Crall

Den som åker kollektivt till fikan bjuder!!!

:banana

Last edited by a moderator:
Brrrrr
smiley_emoticons_cold.gif

På sista fikan så pratade vi om att ha en fika innan ölkvällen den 19/3.

Vad sägs om tisdag den 16/3 kl 19.00 på Naam?

1. JohmiK
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Det var inte meningen att det skulle bli en hetsig debatt angående fikan. :näsblod Tisdagen var bara ett förslag från min sida.

Jag kan vilken dag som helst under nästa vecka. Tanken var att ha fikan i början av veckan så att det inte blir så ihopklumpat med ölkvällen, men det har ju ingen sexuell betydelse egentligen!

Krillan => Kan du endast på torsdag eller funkar det någon annan dag också?

Alla andra => Finns det andra önskemål om dag så säg till!

Är det så att ingen är intresserad av att ha en fika nästa vecka så är det ju inte hela världen heller. Vi har ju ändå ölkvällen! :tummenupp

Ja, visst, så länge det inte är du som drabbas så är det ju dumt att byta dag.

Men kan du tänka lite med den lilla klumpen jag vet att du har bakom ögonen och inte med den lilla klumpen som hänger i höjd med ljumskarna??!

Det ÄR rätt onödigt att ha en fika 24 timmar innan klubben skall sammanträda igen. Det har inget med varken dig eller mig att göra, det bara är så.

Som JohmiK säger så gör det inte så mycket om vi skiter i fikan, eftersom vi ändå har öl-kvällen :tummenupp

:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...