Fikatråden för KHR

Jag tänkte ta en kopp te hemma på fredag kväll, alla som vill ha te är välkomna ;-)

Fika på tisdag skulle också kunna funka.

Skita i fikan idag eller?

:va:va

Last edited:
Det blev lite ensamt på naam idag

Jag tycker vi skall bestämma en veckodag måndag till torsdag. På den dagen är det alltid fika t.ex ojämna veckor.
Valet av dag kommer tyvärr aldrig att kunna passa alla.

Då slipper vi att hålla på att justera veckodagar hela tiden med missförstånd om vad som är idéer eller "beslutade" fikadagar.

Om alla skall vara överens om en viss dag varje gång blir det mer eller mindre omöjligt att genomföra "klubbfikor".

Då slipper vi att hålla på att justera veckodagar hela tiden med missförstånd om vad som är idéer eller "beslutade" fikadagar.

Vad jag vet så har det aldrig varit några missförstånd vad det gäller fikat. Inte idag heller, då det aldrig bestämdes att det skulle vara någon fika idag:rolleyes:

Tycker det har funkat bra som vi gjort det senaste, att någon skriver ett förslag på dag och så kör vi på det.

Vad jag vet så har det aldrig varit några missförstånd vad det gäller fikat. Inte idag heller, då det aldrig bestämdes att det skulle vara någon fika idag:rolleyes:

Tycker det har funkat bra som vi gjort det senaste, att någon skriver ett förslag på dag och så kör vi på det.

:fakta

Tråkigt att det blev ett missförstånd idag Tobbe. Men vi har alltid gått efter listan, och eftersom det bara var JohmiK som var uppskriven på listan så var det en självklarhet att ställa in.

Jag är helt klart på!

Tisdag funkar bäst för mig.

Tisdag 30/3 på Naam då kl 18.30.

1. MR.dude
2. JohmiK
3.
4.
5.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP