Fikat Rosenhill slingerbulten

ducc

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Olika
Vad är det som har hänt med fiket därborta?
Jag blev precis "rånad" där...:näsblod
Vill minnas en kanonfik med bra priser vad hände?
I och för sig spelar det mindre roll för mig kan lika gärna åka till ett annat fik så dom kan behålla sitt för min del!

Inflation? kan du precisera dig, typ äggmacka = 60,- eller? Vad köpte du och vad kostade det?

Bli av med långsittande snåljåpar som tar hur många påtår som helst?

Sälja dyrt till färre som finner det värt det eller billigt till flera med ökade kostnader och minskad förtjänst som följd? Vilket hade du gjort som affärsidkare?

Kan inte annat än instämma inte alls samma ställe som det har varit, jag stannar inte till där längre mer än att jag kör in på parkeringen och kollar läget sen åker vidare, tänkte prova det andra stället i helgen.

Jupp, inte svenskägt längre... Om det nu påverkar! ...har märkt en försämring jag med, -fan! :glömdet

mycke gnäll blire..man kan pröjsa 30-40k/år i försäkring på sin sportmoppe och lägga 10k/år i däck men sätter kaffet i halsen när den kostar 40-50 spänn..

Jo .. visst är det sämre .. Tur man har en snabb hoj så man hinner hem innan man skiter ner stället efter en skaldjurs macka :gnissla

Blir mest nån dricka där nuförtiden .

mycke gnäll blire..man kan pröjsa 30-40k/år i försäkring på sin sportmoppe och lägga 10k/år i däck men sätter kaffet i halsen när den kostar 40-50 spänn..

.. lägg till allt meningslöst "bling" också.. tonade kåpglas, skylthållare, miniblinkers.. annan färg på kopplingsgreppet.. :hihi

Inflation? kan du precisera dig, typ äggmacka = 60,- eller? Vad köpte du och vad kostade det?

Jag köpte en kopp kaffe två dricka två smörgåsar en pannkaka med sylt för 327 SEK.
FAN VI VA INTE PÅ RESTAURANG FÖR I HELVETE!!
Ett jävla cafe ute i skogen!!?
Nix jag uppmanar alla att dricka ett eller fler glas vatten där det tjänar dom inte en spänn på!

Ställen som Rosen och Sveadonken kommer (oavsett priser) alltid trakteras av unga män på sporthojar, eftersom läget möjliggör att inför gästerna idka bakhjulsåkning. Efter att man försvunnit ur bild kan man vända och komma från andra hållet.
Lika lockande för medelålderskrisande hängbukssvin med köpecustom, döskallar och raka rör. Man kan dra förbi så rutorna skallrar, obegränsat antal gånger.
Svårslaget.

Last edited:

För att nöjet är värt pengarna? Finns ingen kopp kaffe i världen som är värd vad vissa vill att man ska betala.
Är det dyrare än finkrogar inne i stan, ja då är nåt galet.
Som tur är så hänger jag extremt sällan där, tycker att bulten är lite överskattad. :glömdet

Ställen som Rosen och Sveadonken kommer (oavsett priser) alltid trakteras av unga män på sporthojar, eftersom läget möjliggör att inför gästerna idka bakhjulsåkning. Efter att man försvunnit ur bild kan man vända och komma från andra hållet.
Lika lockande för medelålderskrisande hängbukssvin med köpecustom, döskallar och raka rör. Man kan dra förbi så rutorna skallrar, obegränsat antal gånger.
Svårslaget.

Det är ngt visst med döskallar :kär

.. lägg till allt meningslöst "bling" också.. tonade kåpglas, skylthållare, miniblinkers.. annan färg på kopplingsgreppet.. :hihi

"Meningslöst"!? Det är väl självklart att kopplingen skall vara röd och frambromsen grön, hur skall man annars veta vad som är vänster och vad som är höger? :va

Vissa verkar tro att rosenhill bara drar in stålar under cykel- och hojsäsong. Det ligger vid en genomfart från E4 till Nynäs...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT