Fikat Rosenhill slingerbulten

Men jag tycker han ska köra hoj oavsett vilket håll det är!:D

Men jag vill också veta, vad betyder Att åka hoj i min värld är precis tvärtom åt andra hållet från alla Cityn!! :confused: :va

Ställen som Rosen och Sveadonken kommer (oavsett priser) alltid trakteras av unga män på sporthojar, eftersom läget möjliggör att inför gästerna idka bakhjulsåkning. Efter att man försvunnit ur bild kan man vända och komma från andra hållet.
Lika lockande för medelålderskrisande hängbukssvin med köpecustom, döskallar och raka rör. Man kan dra förbi så rutorna skallrar, obegränsat antal gånger.
Svårslaget.

Vilken kategori räknas jörgen in i då ?

ävaffan , fikar gärna på rosen ... men bulten går nog fan bort ... mycke laserpekare där nu förtiden , av 4 repor så har jag stött på 3 jäklar som siktar med laserpistoler å en som sket i pickadollen å luffsade efter i sin V70 :4skrika

jälla tur att man sett dom innan eller att folk å fä har tjoat till innan på waze å diverse forum å grejjer så man har kvar körkortet iaf :)

Japp, jag var där strax innan dom öppnade och surrade lite med värdparet. Fick lite svenskt kaffe i mig vilket var tacknämligt efter allt Starbucksskit.

Det är en väldigt fin och stor restaurang dom byggt, få likheter med Rosen. Inte undra på att det är en succé....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT