fikat på onsdag

crashtestdummy skrev:
är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
:3freak
David
Man får ju prioritera; fika eller betala försäkring/amortering. Jag har då iaf sålt min hoj, och kommer att tokfika hela sommaren!! :D

Jag tror faktiskt att jag fikat i lokalen med PBR:are oftare än jag kört hoj ihop med PBR:are... :D :D :D
Om det är bra eller dåligt vetefan men det funkar... :) :)

crashtestdummy skrev:
är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
:3freak
David
PBR är egentligen en SPORTHOJSklubb. Och sporthojar gör sig inte så bra på vinterväg...
Men nu borde det ju faktiskt köras istället för att fikas!? :3freak

Ska vi boka årets första onsdagskörning nästa vecka eller?

Jag kommer inte fika idag (troligen).
Istället befinner jag mig i ett garage strax intill och sågar sönder min lilla jävla f*tt-yamaha!!!

Undrar vilken hoj som får se vanlig gata först... Skickar in pappren om att regga in Husan idag oxå så det kan bli tajt....

erik skrev:
hade du så bråttom hem? Jag kom precis efter 19 men fick inte träffa dig :(
JA TYVÄR.. DELS EN JÄKLA HUVUDVÄRK MM SEN EN DEL ATT GÖRA HEMMA.. ihelgen har jag nog rekord mycket att fixa.. ska fixa både bil och hoj tänkte jag :)

Jag tyckte det var dåligt med hojar utanför lokalen igår... :)
Såg bara min hoj där...
Nej, det var inte speciellt kallt att köra, stannade hos en tjejkompis på vägen hem och när jag kom ut till hojen för att åka därifrån vid 22:15 så var det frost på sadeln... :3freak :D :D

raukroland skrev:
Jag tyckte det var dåligt med hojar utanför lokalen igår... :)
Såg bara min hoj där...
Nej, det var inte speciellt kallt att köra, stannade hos en tjejkompis på vägen hem och när jag kom ut till hojen för att åka därifrån vid 22:15 så var det frost på sadeln... :3freak :D :D
hehe ja men du var kanske destu varmare då :hihi

Back