Aero
PBR
Man får ju prioritera; fika eller betala försäkring/amortering. Jag har då iaf sålt min hoj, och kommer att tokfika hela sommaren!!crashtestdummy skrev:är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
![]()
David

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju prioritera; fika eller betala försäkring/amortering. Jag har då iaf sålt min hoj, och kommer att tokfika hela sommaren!!crashtestdummy skrev:är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
![]()
David
Aero skrev:Man får ju prioritera; fika eller betala försäkring/amortering. Jag har då iaf sålt min hoj, och kommer att tokfika hela sommaren!!![]()
Ojoo, hotar tom att komma ned i källarn imornkväll. Bara en sån sak!!TERMINATOR skrev:det tror vi inte påååååå
hoppas du gör det, ta med mina nycklar då, hoppas du kommerAero skrev:Ojoo, hotar tom att komma ned i källarn imornkväll. Bara en sån sak!!![]()
nä pbr betyder PrioriteraBullRace..crashtestdummy skrev:är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
![]()
David
PBR är egentligen en SPORTHOJSklubb. Och sporthojar gör sig inte så bra på vinterväg...crashtestdummy skrev:är det någon i PBR som kör hoj eller fikas det bara och bakas bullar?
![]()
David
blom skrev:tack för jävla goda bullar![]()
JA TYVÄR.. DELS EN JÄKLA HUVUDVÄRK MM SEN EN DEL ATT GÖRA HEMMA.. ihelgen har jag nog rekord mycket att fixa.. ska fixa både bil och hoj tänkte jagerik skrev:hade du så bråttom hem? Jag kom precis efter 19 men fick inte träffa dig![]()
hehe ja men du var kanske destu varmare dåraukroland skrev:Jag tyckte det var dåligt med hojar utanför lokalen igår...
Såg bara min hoj där...
Nej, det var inte speciellt kallt att köra, stannade hos en tjejkompis på vägen hem och när jag kom ut till hojen för att åka därifrån vid 22:15 så var det frost på sadeln...![]()
![]()
![]()
Nog för att jag var varmare när jag åkte därifån än när jag kom dit men det var inget "sånt" besök...blom skrev:hehe ja men du var kanske destu varmare då![]()
haha ok då vet jag hur läget ärraukroland skrev:Nog för att jag var varmare när jag åkte därifån än när jag kom dit men det var inget "sånt" besök...![]()
Sånt får man göra hemma...![]()
![]()
![]()
TERMINATOR skrev:blir det fika på ons
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt