Fikarådet

Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter.. Fy på er alla alkoholsupande vandaler.:arsele Å de ska kallas fika dessutom.

Men Anders lilla, det är bara att inse att du snart sitter där o dricker öl med oss andra :)

Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter.. Fy på er alla alkoholsupande vandaler.:arsele Å de ska kallas fika dessutom.

"å i Pite har man bara ta't en fika" :lol

250kg kärlek

De va nog bara jag som va ordentlig å åt blåbärspaj igår:tummenupp

Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter..

:hihi
Ja, det spårade verkligen ur den här gången. :rolleyes:

En 4 öls fylla hände :näsblod

Men flygarns Haga är bra för de har riktigt kaffe & bulle fika också :tungan
Blivit ruggigt lättpåverkad under sommaren dock...

He he rätt nöjd över att jag åkte hoj dit!
Finns inget värre än att ha kopparslagare på jobbet!

Satt ni kvar länge eller?

Hmmm, nej inte jättelänge. Men vi gick vidare till Rock Baren sen så var lagom pigg imorse :näsblod :D Men det var det värt. Fast pallar nog inte att dricka ngt
ikväll... Ruggigt lättpåverkad :rolleyes: Nästa ggn byter vi så ni får bärsa & vi kan dricka te

Hmmm, nej inte jättelänge. Men vi gick vidare till Rock Baren sen så var lagom pigg imorse :näsblod :D Men det var det värt. Fast pallar nog inte att dricka ngt
ikväll... Ruggigt lättpåverkad :rolleyes: Nästa ggn byter vi så ni får bärsa & vi kan dricka te

Får dricka lättare öl nästa gång då. :)

tack för fikat som vanligt, te blev det för mig :) och tack för lilla åkturen som blev efter vid 23:00
alltid lika roligt och köra kväll.
/A

Tjo alla.
Tänkte höra om ni har ngt tips på bra "mc-fik" inom max en 3mils radie från korsvägen.
Tänkte ta med en tjej, så ja, kalla det en dejt eller inte:rolleyes:
+ om det är sådär lite lagom mysigt
+ om det inte är allt för mkt motorväg

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden