Fikarådet

Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter.. Fy på er alla alkoholsupande vandaler.:arsele Å de ska kallas fika dessutom.
 
Men Anders lilla, det är bara att inse att du snart sitter där o dricker öl med oss andra :)
 
Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter.. Fy på er alla alkoholsupande vandaler.:arsele Å de ska kallas fika dessutom.

"å i Pite har man bara ta't en fika" :lol

250kg kärlek
 
Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter.. Fy på er alla alkoholsupande vandaler.:arsele Å de ska kallas fika dessutom.

De va nog bara jag som va ordentlig å åt blåbärspaj igår:tummenupp
 
Va riktigt sköj å va me på fikat idag ända tills de gick överstyr, va ett tag sen jag va med nu, och tyvärr var det sista gången då de sups så förbannat och jag har tagit helt avstånd till alkoholen och dess fasliga effekter..

:hihi
Ja, det spårade verkligen ur den här gången. :rolleyes:
 
En 4 öls fylla hände :näsblod

Men flygarns Haga är bra för de har riktigt kaffe & bulle fika också :tungan
Blivit ruggigt lättpåverkad under sommaren dock...

He he rätt nöjd över att jag åkte hoj dit!
Finns inget värre än att ha kopparslagare på jobbet!
 
Satt ni kvar länge eller?

Hmmm, nej inte jättelänge. Men vi gick vidare till Rock Baren sen så var lagom pigg imorse :näsblod :D Men det var det värt. Fast pallar nog inte att dricka ngt
ikväll... Ruggigt lättpåverkad :rolleyes: Nästa ggn byter vi så ni får bärsa & vi kan dricka te
 
Hmmm, nej inte jättelänge. Men vi gick vidare till Rock Baren sen så var lagom pigg imorse :näsblod :D Men det var det värt. Fast pallar nog inte att dricka ngt
ikväll... Ruggigt lättpåverkad :rolleyes: Nästa ggn byter vi så ni får bärsa & vi kan dricka te

Får dricka lättare öl nästa gång då. :)
 
tack för fikat som vanligt, te blev det för mig :) och tack för lilla åkturen som blev efter vid 23:00
alltid lika roligt och köra kväll.
/A
 
Tjo alla.
Tänkte höra om ni har ngt tips på bra "mc-fik" inom max en 3mils radie från korsvägen.
Tänkte ta med en tjej, så ja, kalla det en dejt eller inte:rolleyes:
+ om det är sådär lite lagom mysigt
+ om det inte är allt för mkt motorväg
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top