Fikarådet

Takida börjar tydligen spela vid 19:15 och Backyard Babies sätter igång vid 20:45.
När, var, hur ska vi ses?
 
Last edited:
1900 kanske är lite sent om dem börjar gigget vid 1915 :va

Man måste ju dricka lite öl innan!
Våga vägra vara nykter på konsert! :öl
 
1900 kanske är lite sent om dem börjar gigget vid 1915 :va

Man måste ju dricka lite öl innan!
Våga vägra vara nykter på konsert! :öl

:fattartil
Om du tar på dig den fina dressen du hade på halloween (och gärna nån mössa i samma färg) och så kan du ställa dig på nån stol eller nåt och så ser alla dig och så träffas vi där! :Rockbanan
 
:fattartil
Om du tar på dig den fina dressen du hade på halloween (och gärna nån mössa i samma färg) och så kan du ställa dig på nån stol eller nåt och så ser alla dig och så träffas vi där! :Rockbanan

Eller så kollar ni bara efter den tuffaste grabben på avenyn så syns vi där :tungan


Men lite allvar kanske, någon som har varit runt avenyn sen kalaset började och har någon bra idé om var vi kan ses?
 
Jag har varit där en sväng. Inne på själva GP (innanför kedjorna) blev det rätt fullt sist. Däremot var det rätt glest precis utanför kedjorna. Kan vi inte säga att vi träffas där vi brukar svänga in med motorcyklarna normalt. I öppningen mellan kedjorna till höger om man kommer nerifrån avenyn. Annars blir det sånt letande...
 
Jag har varit där en sväng. Inne på själva GP (innanför kedjorna) blev det rätt fullt sist. Däremot var det rätt glest precis utanför kedjorna. Kan vi inte säga att vi träffas där vi brukar svänga in med motorcyklarna normalt. I öppningen mellan kedjorna till höger om man kommer nerifrån avenyn. Annars blir det sånt letande...

Låter kanon! :tummenupp

Ska vi säga 18:30 så hinner vi häva några bägare innan gigget?
:öl
 
Jag kan nog inte dyka upp innan kl 19, men ringer någon om jag inte får syn på er. :tummenupp
 
Jag har varit där en sväng. Inne på själva GP (innanför kedjorna) blev det rätt fullt sist. Däremot var det rätt glest precis utanför kedjorna. Kan vi inte säga att vi träffas där vi brukar svänga in med motorcyklarna normalt. I öppningen mellan kedjorna till höger om man kommer nerifrån avenyn. Annars blir det sånt letande...

Låter kanon! :tummenupp

Ska vi säga 18:30 så hinner vi häva några bägare innan gigget?
:öl

:tummenupp
Ska försöka hinna dit, annars ringer jag om jag inte hittar er.
 
Är snart på G ska vi mötas innan någonstand för en :öl el två:öl


(så som jag stavar kan man tro att jag börjat redan:))
 
Last edited:
Är snart på G ska vi mötas innan någonstand för en :öl el två:öl


(så som jag stavar kan man tro att jag börjat redan:))

Fan, jag tänkte ju komma å visa hojen ... så ska ni bärsa ... då vill jag också bärsa för satan ... hoj eller bärs, hoj eller bärs???

Var går Du Farfar?

\m/
 
Vafan, jag missade ju er igår ... Blade:ade lite istället:)

Jag åkte dit för att kolla om jag såg er för att flasha moppen ... men det var ju redigt avspärrat!

Var Takida bra "på riktigt" eller?

(Ni kanske sket i detta total å hinka bärs istället!!!:rolleyes: )

\m/
 
Vafan, jag missade ju er igår ... Blade:ade lite istället:)

Jag åkte dit för att kolla om jag såg er för att flasha moppen ... men det var ju redigt avspärrat!

Var Takida bra "på riktigt" eller?

(Ni kanske sket i detta total å hinka bärs istället!!!:rolleyes: )

\m/

Takida var faktiskt bättre live än vad jag hade förväntat, även Backyard babies :tummenupp


Man känner sig inte på topp idag iaf :näsblod
 
Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top