Fikarådet

Torsdag kl 19... Någonstans...

Den här veckan är det även kulturkalaset. Kanske finns något trevligt tillfälligt ställe att fika på då :)

1. aze
2. Jessan
 
Då kanske det finns något öltält i närheten :öl

Hoppas hoppas :)

Man ska ju ändå bara jobba dagen efter :tungan




Torsdag kl 19... Någonstans...

Den här veckan är det även kulturkalaset. Kanske finns något trevligt tillfälligt ställe att fika på då

1. aze
2. Jessan
3. Paser
 
Lätt!

Torsdag kl 19... Någonstans...

Den här veckan är det även kulturkalaset. Kanske finns något trevligt tillfälligt ställe att fika på då

1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
 
Torsdag kl 19... Någonstans...

Den här veckan är det även kulturkalaset. Kanske finns något trevligt tillfälligt ställe att fika på då

1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI.
XII.
 
Torsdag kl 19... Någonstans...

Den här veckan är det även kulturkalaset. Kanske finns något trevligt tillfälligt ställe att fika på då

1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI. Farfar (om inte nåt konstigt dyker upp):)
XII.
 
1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI. Farfar (om inte nåt konstigt dyker upp)
XII. FÖRGÖRAREN
XIII.

Då måste man la nästan få komma å visa den nye bebisen för er???:)

\m/
 
Stadsteatern har ett öltält på götaplatsen, men dom får bara sälja mellanöl i tälten och dom kommer kosta 45kr. Men om man går in och köper sig en öl så får man sig en starköl för 39kr:)
Det kan vara bra att veta om ni nu hamnar där på torsdag...
 
Klart som korvspad! :musik

1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI. Farfar (om inte nåt konstigt dyker upp)
XII. FÖRGÖRAREN
XIII. Firefox
XIV.

Då måste man la nästan få komma å visa den nye bebisen för er???:)

\m/
:tummenupp Är ju nyfiken på vad du har införskaffat!!
 
Klart som korvspad! :musik

1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI. Farfar (om inte nåt konstigt dyker upp)
XII. FÖRGÖRAREN
XIII. Firefox
XIV. JayBay
 
1. aze
2. Jessan
3. Paser
9. Mark
X. Pacman
XI. Farfar (om inte nåt konstigt dyker upp)
XII. FÖRGÖRAREN
XIII. Firefox
XIV. JayBay
XXX. JaMää
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top