Fikarådet

:pannkyss
Skulle du inte vara ledig en vecka nu?
Jo, men denna veckan är jag luuuuuuspank + att jag kommer befinna mig hos Barbara och Claes och frisera Classe på torsdag.

Nästa vecka jobbar jag, veckan efter det har jag fullt upp med att packa och flytta, och veckan därefter så jobbar jag igen och sen är det inga mer torsdagar kvar på svenska mark för min del :(

Tiden bara springer iväg ju, helt galet :jisses
 
Flygarns Haga ca 19:00

1. Jessan
2. Paser
3. Styret
4. Sienna
5. Aze (kanske beror på om jag skall jobba)
6.



:arsele
 
1. Jessan
2. Paser
3. Styret
4. Sienna
5. Aze (kanske beror på om jag skall jobba)
6. Cammi (om jag inte glömmer av det som vanligt)
 
1. Jessan
2. Paser
3. Styret
4. Sienna
5. Aze (kanske beror på om jag skall jobba)
6. Cammi (om jag inte glömmer av det som vanligt)
71. Rasorblade ( om jag hinner... ska mecka med hojen innan)
 
1. Jessan
2. Paser
3. Styret
4. Sienna
5. Aze (kanske beror på om jag skall jobba)
6. Cammi (om jag inte glömmer av det som vanligt)
71. Rasorblade ( om jag hinner... ska mecka med hojen innan)
89 1/2. Falkeman (med nyvunnen träningsvärk)
 
1. Jessan
2. Paser
3. Styret
4. Sienna
6. Cammi (om jag inte glömmer av det som vanligt)
71. Rasorblade ( om jag hinner... ska mecka med hojen innan)
89 1/2. Falkeman (med nyvunnen träningsvärk)
 
1. Jessan
2. Paser (Kommer sent)
3. Styret
4. Sienna
6. Cammi (om jag inte glömmer av det som vanligt)
71. Rasorblade ( om jag hinner... ska mecka med hojen innan)
89 1/2. Falkeman (med nyvunnen träningsvärk)
 
Grapolino
Jacobs Cafe

Båda ligger på haga nygata. Lite osäker på hur det står till med parkering dock. Garpolino kan man köra ned till om man svänger ned vid P-huset som ligger brevid handels (trafikljusen).

Sen finns ju de förra fikastället, Cosmos lr vad det hete. Aldrig varit där själv.
 
Last edited:
Förslag på nytt fikaställe då Flygarns tydligen stänger köket sjuuukt tidigt nu för tiden??
Hörde med dem och de stänger köket 20.00 på vardagar. Anledningen till att de stängde tidigare sist var att det var någon ny som skulle läras upp...

Ska vi ge det en chans till?

Flygarns Haga torsdag 19:00.

1. Jessan (om jag fixat däck och packat)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top