Fikarådet

Last edited:
Jag har lite "måsten" under eftermiddagen, men om det skulle bli fika kan jag kanske titta förbi lite senare, typ framåt 8-9-tiden.

Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?

Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?

Ta med en bulle och kom och sitt på trappan här vid porrbutiken, alla är välkomna. Jag har INGET emot lite sällskap!
(bara 10 timmar kvar nu :mad:)

Klart vi ska hänga på Pinkys förslag.
Annars är ju Långareds servicebutik & pizzeria ett säkert kort...:yoparty

Fan vi är ju lediga imorgon, kan vi inte välja nått ställe där alla kan sitta ute i solen med en kall öl? :öl

Edit: jag ska meka hoj idag, förresten :gnissla men jag kanske kan komma lite senare, som pacman :)

Jo, köket stänger väl 8 men själva stället är ju öppet ett bra tag till. Iofs lite begränsat med plats att sitta ute där... :va

hmm har också lite måsten i eftermiddag men de borde inte ta lång tid hoppas jag, annars gör jag som pacman & blomman :)

Jag har ju föreslagit långareds pizzeria.
Men om ni vill komma hit kan vi alternativt fika/grilla

Typ 5 mil ifrån mig, sveriges bästa hojväg dit.
Men kom hit och sola hehe

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...