Fikarådet

Last edited:
Jag har lite "måsten" under eftermiddagen, men om det skulle bli fika kan jag kanske titta förbi lite senare, typ framåt 8-9-tiden.

Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?
 
Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?

Ta med en bulle och kom och sitt på trappan här vid porrbutiken, alla är välkomna. Jag har INGET emot lite sällskap!
(bara 10 timmar kvar nu :mad:)
 
Klart vi ska hänga på Pinkys förslag.
Annars är ju Långareds servicebutik & pizzeria ett säkert kort...:yoparty
 
Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?
Fan vi är ju lediga imorgon, kan vi inte välja nått ställe där alla kan sitta ute i solen med en kall öl? :öl

Edit: jag ska meka hoj idag, förresten :gnissla men jag kanske kan komma lite senare, som pacman :)
 
Hmm flygarnas stänger väl rätt tidigt va? Och jag vill inte sitta inne i de här vädret ju, nån som har nåt förslag?

Jo, köket stänger väl 8 men själva stället är ju öppet ett bra tag till. Iofs lite begränsat med plats att sitta ute där... :va
 
hmm har också lite måsten i eftermiddag men de borde inte ta lång tid hoppas jag, annars gör jag som pacman & blomman :)
 
Jag har ju föreslagit långareds pizzeria.
Men om ni vill komma hit kan vi alternativt fika/grilla
 
Typ 5 mil ifrån mig, sveriges bästa hojväg dit.
Men kom hit och sola hehe
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top