Fikarådet

Ni hade ju faktiskt 4st raggoffer med er oxå! Men jag fick inte ett enda oanständigt förslag ifrån nån av er. :gråta
 
Ha ha… tänkte faktiskt påpeka något om det men ville inte att de fina grabbarna som vi hade med oss skulle tro att de inte räckte till :)

Du har inte hört något från snyggingen med röda hängslen? :hihi

Grabbarna tar er till ett ställe som får dem att se bättre ut i omgivningen? :gnissla
 
Satt ju kvar å tjöta med fabbe å antonio en sväng, sen när jag gick ner till bishop va ni ju inte där å inte svarades det när jag ringde till dig blomman... :(
 
På torsdag är det inte bara fika utan även Kanelbullens dag :)

Jag kan troligtvis inte närvara under denna stund på kvällskvisten så du får vackert klara dig utan mig denna gång. Jag hoppas det går för sig, eller vill du att jag ska planera om hela mitt liv för att få detta att funka :pannkyss?
 
Jag kan troligtvis inte närvara under denna stund på kvällskvisten så du får vackert klara dig utan mig denna gång. Jag hoppas det går för sig, eller vill du att jag ska planera om hela mitt liv för att få detta att funka :pannkyss?


Jag skulle uppskatta om du planerade om :(
 
De blir fika på torsdag lr? Ser ingen lista ju :fakta

1. Styret
321654. Paser
 
Jag skulle uppskatta om du planerade om :(

Ska se vad jag kan hitta på men det ser inte ljust ut :(.


Nu du Jessan har jag dragit i lite snören och allt möjligt här och ljuset har uppenbarat sig!

1. Styret
321654. Paser
3. Pinky
4. Jessan? (Annars jävlar :mad:)
 
Last edited:
för en som är ny, va innebär fikarådet, nått kul man bör känna till? ;-)

Fikan är en trevlig grej som brukar utföras på torsdagar kl 19, lämpligen på Greenwich café i göteborg.
Ibland resulterar den i fylla och ömma händer, men är överlag en väldigt trevlig tillställning där man kan träffa likasinnade, utöver de tillfällen då man kör tillsammans.

1. Styret
321654. Paser
3. Pinky
4. Jessan? (Annars jävlar )
Sex. Blomman
57. Alming, ska försöka komma denna veckan, passar dock på eventuell utgång efteråt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top