Fikarådet

Ja vet inte, va vill de andra tro? Mig spelar de ingen roll.

Tänkte att det kanske är någon som vet att det brukar vara fika där och bara kommer utan att kolla tråden först.
Om det blir i stället så får det va nåt ställe som man kan käka på också!
 
Tänkte att det kanske är någon som vet att det brukar vara fika där och bara kommer utan att kolla tråden först.
Om det blir i stället så får det va nåt ställe som man kan käka på också!

Kanske ta en liten kortare fika på Greenwich å äta för att sen vid 2030 lr nåt traska vidare till en krog?
 
Är det nån som vill sitta på typ Diamond Dogs eller nått liknande och dricka några öl ikväll? Jag har inte råd att gå ut, men lite trevligt sällskap och måttligt öldrickande hade vart trevligt :)
 
Är det nån som vill sitta på typ Diamond Dogs eller nått liknande och dricka några öl ikväll? Jag har inte råd att gå ut, men lite trevligt sällskap och måttligt öldrickande hade vart trevligt :)

Hade gärna gjort dig sällskap men har tyvärr inga pengar för öl just nu...
Ska upp o köra hoj imorn kl 1000 också...
 
Är det nån som vill sitta på typ Diamond Dogs eller nått liknande och dricka några öl ikväll? Jag har inte råd att gå ut, men lite trevligt sällskap och måttligt öldrickande hade vart trevligt :)

Kaaanske. ska ev baka lite me en kompis :manligt sen kanske de kan tänkas bli lite öl :)
 
Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret ?
2.Häggen?
3.Blomman?
4.Jessan?
5.Pysch?
sex.
7.
69. Paser
 
Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret
2.Häggen?
3.Blomman?
4.Jessan?
5.Pysch?
sex.
7.
69. Paser
 
Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret ?
2.Häggen?
3.Blomman?
4.Jessan?
5.Pysch?
sex.
7.
69. Paser

Är man välkommen även om man inte finns med på din redan förberedda lista :(?
 

Ja isf så blir det iaf fika för min del :).

Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret ?
2.Häggen?
3.Blomman?
4.Jessan?
5.Pysch?
sex.
7.Pinky
69. Paser
 
Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret ?
2.Häggen?
3.
4.Jessan?
5.Pysch?
sex. Blomman?
7.Pinky
69. Paser
 
Fika/Middag @ Greenwich följt av ölande på valfri bar 070927 Torsdag

Vem kommer?

1.Styret
2.Häggen?
3.
4.Jessan?
5.Pysch?
sex. Blomman?
7.Kinky
69. Paser

Styret har ju redan bekräftat att han kommer ju :fatta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top