Fikarådet

1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" om ja e hemkommen från Oslo igen
 
1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" om ja e hemkommen från Oslo igen
69. Paser
 
Jag e ganska ny här va! Så jag kan inte komma med krav o sånt men torsdagar den tiden går ju inte..... Fredagar after work!:tummenupp

för att citera Pysch lite halvt:

Onsdagar är ett tillfälle för öhl, så det går ju fetbort, och fredagar är definitivt inte en fikadag det heller.
 
3179913 Jag e ganska ny här va! Så jag kan inte komma med krav o sånt men torsdagar den tiden går ju inte..... Fredagar after work!:tummenupp
Vafan är det med er nu då? Passar inte den utsata tiden och dagen som vi diskuterat oss fram till för länge sen så får ni väl fika när det passar er då? men vi andra fikar på Torsdagar kl 19.oo på Greenwitch. punkt slut. :mattias:
 
1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" om ja e hemkommen från Oslo igen
5. Styret
69. Paser
72. Bauen :va

:)
 
1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" är hemkommen och ska förmodligen med om bara jobbet kan bestämma sig om va jag ska ha planerat på mitt schema:va
5. Styret
69. Paser
72. Bauen :va

:)[
 
1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" är hemkommen och ska förmodligen med om bara jobbet kan bestämma sig om va jag ska ha planerat på mitt schema
5. Styret
69. Paser
72. Bauen
73. Clueless (om jag orkar masa mig ner efter ...:näsblod )
 
3183973 1. JONQAS
2. Blomman
3. Jessan
4. "Häggen" är hemkommen och ska förmodligen med om bara jobbet kan bestämma sig om va jag ska ha planerat på mitt schema
5. Styret
69. Paser
72. Bauen
73. Clueless (om jag orkar masa mig ner efter ...:näsblod )
Jag blir nog lite sen idag, min Handledare schabblade till det med instruktionerna för hennes egen klippning och är nu hysterisk, så jag måste rädda henne :gnissla

Men att min färg inte alls blev som den skulle, det skiter väl hon i :mad: jag blir så sne...


gissar att jag är där vid 19.30 - 19.45 typ...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top