Fika utan sex...

Det låter som ett mycket bra upplägg.

Ska ju till Fjollträsk sista helgen i november, kanske ska vidga mina vyer tills dess? :tungan

Ja, objekten i fråga bör ju vara av den typen att man faktiskt skulle kunna tänka sig att ligga med dom.
Annars kan man ju lika gärna skriva resultatet innan.

Så börja i din omgivning, vilka har du funderat på att ligga med?
Bjud ut dom på fika och se vart det leder.

Sen ska du även bjuda ut folk som vill ligga med dig, blir du då mer sugen på att ligga med dom efter en fika än du var innan?
Dessa objekt hittar du förmodligen en hel drös av sporthoj.com...

Resultat skall föras in i excelblad.
Noggrann statistik om tanke med fikat innan tillfället och utgången.

Så ska vi nog kunna lösa den här frågeställning på en vinter eller 2.
Bah, här sitter jag och är intresserad och så drar du in excel i planen ditt as! :gnissla

Det låter ju som en trevlig sysselsättning om inte annat. Min fråga är då hur man ska utse sin/sina fikapartner/fikapartners? På någon dejtingsida då eller? Ska det föras anteckningar?

Fikapartners måste naturligtvis ske slumpmässigt för annars vet man inte om det var fikat som ledde till sex eller om det kanske skulle ha blivit sex i alla fall.

Dessutom så skulle ingen vilja fika med mig annars... :5sure

är det bara jag som blev sugen på att fika efter sex av den här tråden? :va

Bah, här sitter jag och är intresserad och så drar du in excel i planen ditt as! :gnissla
Om du skriver utförligt på en servett så kan jag föra in det i excel åt dig mot en fika...

Det låter ju som en trevlig sysselsättning om inte annat. Min fråga är då hur man ska utse sin/sina fikapartner/fikapartners? På någon dejtingsida då eller? Ska det föras anteckningar?

Gällande urvalet av vilka man vill utse till sin/sina fika partners så bör ju "Ligga" knappen komma händigt till pass så får man in intresse ansökningar på sin personliga sida och så får man gallra själv vilka som kan vara potentiella kandidater... :tummenupp

Gällande urvalet av vilka man vill utse till sin/sina fika partners så bör ju "Ligga" knappen komma händigt till pass så får man in intresse ansökningar på sin personliga sida och så får man gallra själv vilka som kan vara potentiella kandidater... :tummenupp
Den var bra, vi måste nog inviga Swedie i det här oxå. :tummenupp

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

You've got to be kidding me. I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense.

Nä, fy fan. Porrfika står jag över. Jag minns när en bekant på nätet bestämde att han skulle fara ner till Malmö för att fika med en kvinnlig läkare. Det visade sig vara en modern upplaga av Dr Mengele.

Hon hade, väl hemma hos henne hissat upp honom ihopbunden som en kalkon, med en rulltrissa i taket. Sedan risade hon arslet på honom sedan hon trätt en porrluva över roten på honom och använde hans tummar som buttplugs.

När han kom hem igen så såg han ut som han trampat på en truppmina. Alldeles illröd i röven och med bandage för tummarna. :gnissla

Nä, fy fan. Porrfika står jag över. Jag minns när en bekant på nätet bestämde att han skulle fara ner till Malmö för att fika med en kvinnlig läkare. Det visade sig vara en modern upplaga av Dr Mengele.

Hon hade, väl hemma hos henne hissat upp honom ihopbunden som en kalkon, med en rulltrissa i taket. Sedan risade hon arslet på honom sedan hon trätt en porrluva över roten på honom och använde hans tummar som buttplugs.

När han kom hem igen så såg han ut som han trampat på en truppmina. Alldeles illröd i röven och med bandage för tummarna. :gnissla

:näsblod Kanske bättre att sitta hemma på skrubben och runka bulle då...

:näsblod Kanske bättre att sitta hemma på skrubben och runka bulle då...

Absolut!! Så slipper man att få suspekta organismer på snotten också. Wienerbröden får man dessutom ha för sig själv. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti