tommi
Guest
Mycket snack om att fika här men ingen som faktiskt gör det.. utom jag då,jag fikar just nu när jag skriver detta all by myself...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Get a room!
Mycket snack om att fika här men ingen som faktiskt gör det.. utom jag då,jag fikar just nu när jag skriver detta all by myself...
Har de hotellrum i norrtälje ? För isåfall får vi nog ta största sviten om vi ska få plats med alla som skrivit i denna tråd då pulka får ligga med alla ???
De är deprimerande att fika för sig själv vid 13 snåret en lördag solig och fin.
Alltså ska jag ligga med alla, eller ska alla ligga med alla samtidigt?
Vadå har du aldrig ensamsex (ensamfika)?
Dyker man upp med en påse kakor blir det fika på allvar. Med latexduk och tårtspadar i nysilver bär det sedan av över stolsryggar och utdragsskivor. När man är klar liknar det ett konditori strax före stängningsdags på självaste fetischdagen.
Tycker tråden på hästforumet och den här är lika förvirrande. Klart man kan ta en fika utan sex eller har jag missförstått något här?
Hmmm..
Hörru Per, delar du med dig till alla?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
r1man skrev:Hej jag heter grek sa han, sen gick jag iväg med 2 ståldörrar och en folie av pomperipossa.
Jag föreslår en serie fälttest.Kan man fika utan sex då? Ja eller nej?
Jag föreslår en serie fälttest.
Vi behöver ett urval av 10-20st "fika"-tillfällen för att få en slutsats.
Jag tycker att vi kör på med så mycket fika vi bara kan här under dember månad och sen summerar vi resultatet och ser hur utgången blev.
Sen kan det förstås tänkas att provserien blir kontaminerad på grund av vinterdepressionen som är i antågande.
Därför kör vi även en testomgång i februari, när folks psyken har lugnat sig lite granna.
Vad sägs?
några som nappar?[/QUOTE
Ja för fan. Alla (kvinnliga) som vill fika pma mig.
Jag föreslår en serie fälttest.
Vi behöver ett urval av 10-20st "fika"-tillfällen för att få en slutsats.
Jag tycker att vi kör på med så mycket fika vi bara kan här under dember månad och sen summerar vi resultatet och ser hur utgången blev.
Sen kan det förstås tänkas att provserien blir kontaminerad på grund av vinterdepressionen som är i antågande.
Därför kör vi även en testomgång i februari, när folks psyken har lugnat sig lite granna.
Vad sägs?
några som nappar?
Ja, objekten i fråga bör ju vara av den typen att man faktiskt skulle kunna tänka sig att ligga med dom.Det låter ju som en trevlig sysselsättning om inte annat. Min fråga är då hur man ska utse sin/sina fikapartner/fikapartners? På någon dejtingsida då eller? Ska det föras anteckningar?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |