Fika utan sex...

Mycket snack om att fika här men ingen som faktiskt gör det.. utom jag då,jag fikar just nu när jag skriver detta all by myself...

Har de hotellrum i norrtälje ? För isåfall får vi nog ta största sviten om vi ska få plats med alla som skrivit i denna tråd då pulka får ligga med alla ???

Mycket snack om att fika här men ingen som faktiskt gör det.. utom jag då,jag fikar just nu när jag skriver detta all by myself...

De är deprimerande att fika för sig själv vid 13 snåret en lördag solig och fin.

Last edited:
Har de hotellrum i norrtälje ? För isåfall får vi nog ta största sviten om vi ska få plats med alla som skrivit i denna tråd då pulka får ligga med alla ???

De är deprimerande att fika för sig själv vid 13 snåret en lördag solig och fin.

Alltså ska jag ligga med alla, eller ska alla ligga med alla samtidigt? :va

Vadå har du aldrig ensamsex (ensamfika)?

Alltså ska jag ligga med alla, eller ska alla ligga med alla samtidigt? :va

Vadå har du aldrig ensamsex (ensamfika)?

Mja, de kan förvisso blir spännande om alla ligger med alla, men då får vi nog ha en berusande fika innan. De är ju lite små odds att många av de kvinnliga könet dyker upp då de är bara 2 som skrivit ?

Nej jag fikar aldrig ensam, jag bjuder alltid kvinnor på fika. Strongt gjort va ? Roligare om man ger någon annan lite njutning i livet än att man själv sitter där.
Du då ?

Dyker man upp med en påse kakor blir det fika på allvar. Med latexduk och tårtspadar i nysilver bär det sedan av över stolsryggar och utdragsskivor. När man är klar liknar det ett konditori strax före stängningsdags på självaste fettisdagen.

Dyker man upp med en påse kakor blir det fika på allvar. Med latexduk och tårtspadar i nysilver bär det sedan av över stolsryggar och utdragsskivor. När man är klar liknar det ett konditori strax före stängningsdags på självaste fetischdagen.
:brinnerup Hemska tanke.

Ajdå. Jag som nyss bokade in en snabbfika med en ny tjej senare i veckan. Hade bara tänkt pejla läget lite och kolla in hennes former IRL inför en ev riktigt dejt senare, men nu kanske hon förväntar sig lite snabbsex på en gång? :näsblod

Kan man fika utan sex då? Ja eller nej?
Jag föreslår en serie fälttest.

Vi behöver ett urval av 10-20st "fika"-tillfällen för att få en slutsats. :hihi
Jag tycker att vi kör på med så mycket fika vi bara kan här under dember månad och sen summerar vi resultatet och ser hur utgången blev.

Sen kan det förstås tänkas att provserien blir kontaminerad på grund av vinterdepressionen som är i antågande.

Därför kör vi även en testomgång i februari, när folks psyken har lugnat sig lite granna.

Vad sägs?

några som nappar?

Jag tycker att vi kör på med så mycket fika vi bara kan här under dember månad och sen summerar vi resultatet och ser hur utgången blev.

Sen kan det förstås tänkas att provserien blir kontaminerad på grund av vinterdepressionen som är i antågande.

Därför kör vi även en testomgång i februari, när folks psyken har lugnat sig lite granna.

Vad sägs?

några som nappar?[/QUOTE
Ja för fan. Alla (kvinnliga) som vill fika pma mig.

Vad sägs?

några som nappar?

Det låter ju som en trevlig sysselsättning om inte annat. Min fråga är då hur man ska utse sin/sina fikapartner/fikapartners? På någon dejtingsida då eller? Ska det föras anteckningar?

Det låter ju som en trevlig sysselsättning om inte annat. Min fråga är då hur man ska utse sin/sina fikapartner/fikapartners? På någon dejtingsida då eller? Ska det föras anteckningar?
Ja, objekten i fråga bör ju vara av den typen att man faktiskt skulle kunna tänka sig att ligga med dom.
Annars kan man ju lika gärna skriva resultatet innan.

Så börja i din omgivning, vilka har du funderat på att ligga med?
Bjud ut dom på fika och se vart det leder.

Sen ska du även bjuda ut folk som vill ligga med dig, blir du då mer sugen på att ligga med dom efter en fika än du var innan?
Dessa objekt hittar du förmodligen en hel drös av sporthoj.com...

Resultat skall föras in i excelblad.
Noggrann statistik om tanke med fikat innan tillfället och utgången.

Så ska vi nog kunna lösa den här frågeställning på en vinter eller 2.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT