Fika i Uddevalla

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Någon som är sugen på att samlas och snacka lite skit. Torsdag vid 18-19 snåret ???:confused:

Då börjar vi med att bestämma stället och exakt klockslag!!! Förslag?

1. JayBay
2. sandin
3. GixxerTina
4.
5.
Sex.
7.
8.

Last edited:
Jag jobbar S****

Kan vi flytta det till helgen???

Passar någon annan dag i veckan dej bättre eller jobbar du hela veckan... Helgerna har jag fullt upp men det är ju inte jag som bestämmer... Detta är ju bara en kul grej som gör att vi kan ses även utanför forumet... :)

Kom med förslag alla som vill med om dag och tid.

Passar någon annan dag i veckan dej bättre eller jobbar du hela veckan... Helgerna har jag fullt upp men det är ju inte jag som bestämmer... Detta är ju bara en kul grej som gör att vi kan ses även utanför forumet... :)

Kom med förslag alla som vill med om dag och tid.

Jag kan på måndag

Är det någon mer som vill fika på Måndag nästa vecka??:)

Jag kan på måndag

Är det någon mer som vill fika på Måndag nästa vecka??:)

Det låter verkligen trevligt tycker jag. Kaffe är alltid trevligt! Synd att man inte har en väghoj själv, eller har tagit MC-kort. Det är nog inte så uppskattad att brumma dit med crossen. Tyvärr. ;) *Måste få tummen ur och ta MC-kort nån dag inom en snar framtid* :)

Det låter verkligen trevligt tycker jag. Kaffe är alltid trevligt! Synd att man inte har en väghoj själv, eller har tagit MC-kort. Det är nog inte så uppskattad att brumma dit med crossen. Tyvärr. ;) *Måste få tummen ur och ta MC-kort nån dag inom en snar framtid* :)

Har du hojintresse kom med o tjöta lite skit:) :tummenupp
Gör inget om du inte fått kortet än. Vi kan kan kanske ge dig en spark åt rätt riktning:D :D :)

Jag är kräsen tar nog bilen till fiket börjar bli kallt burr:gnissla

Låt du crossen stå hemma och kom och tjöta lite bara :tummenupp ... Jag kommer själv inte att ta hojen tror jag... :va

Har du hojintresse kom med o tjöta lite skit:) :tummenupp
Gör inget om du inte fått kortet än. Vi kan kan kanske ge dig en spark åt rätt riktning:D :D :)

Jag är kräsen tar nog bilen till fiket börjar bli kallt burr:gnissla

Måndag funkar bra för min del oxå... :) Tid???
Mmmm börjar ju bli kallt som attan... :isklumpariskägget

Jag var inte allvarlig med att ta crossen. ;) Men det låter väldigt trevligt iaf! Kaffe och bra sällskap slår det mesta. :) Var vid torget ska vi mötas då?

Sist möttes jag & sandin vid den fula statyn, det kanske funkar denna gången oxå???
Ska vi säga kl 18 :confused:

Fika på Coffeestar vid torget i Uddevalla (inte stenungsund ;)) Måndagen den 6:e Okt 2008 kl 18:00

1. JayBay
2.
3.
4.
5.
Sex.

Last edited:
Är det inte bättre att bestämma ett ställe ifall någon kommer senare, tidigare eller bara vill dyka upp en stund :läggernäsaniblöt

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025