*Fiddykörnings-tråden*

  • Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Hoj alla fartälskare!!

Första gången i mitt liv som jag kört fiddy. Och JAG ÄLSKAR DET. Hoppas det blir fler gånger.

Tycker att vi ska ha en tråd för när det blir fler fiddykörningar m,m.




Ska vi ta och boka något i slutet av mars?
 
Blir det någon körning :yoparty

Detta klipp är min favorit från racet haha, knappt att någon tar sig levande ur första böjen :D

[YOUTUBE-ID]QIYIHVKH5Os[/YOUTUBE-ID]

Min favorit också, första böjen ,vad fasiken hände liksom?!.....:va:D:)

Vingligt men sen gick det bättre ,

Blir det någon körning :yoparty

QUOTE]



Intresselistan för 10 min körning på lördag.

Tina.
 
Last edited:
Intresselistan för 10 min körning på lördag.

Tina.
Nikel.
Fredrik Blåbär.

Ändrat intresselistan!

Oavsett intresse så kommer jag och blåbär att köra på lördag!
 
Last edited:
Det öppnar kl 12 och stänger kl 17 så kanske runt 15.00-16.00 :va

Någon tid som passar mer eller mindre bra?

Ska man ringa o höra om de har en 10 min ledig tid för oss hojgalna?.
Jag gör det sen skriver jag här i tråden.
 
halojsan,,hur gick de me hornen,,spräckte dom hjälmen,eller spara ni på krutet till imorn,,
 
halojsan,,hur gick de me hornen,,spräckte dom hjälmen,eller spara ni på krutet till imorn,,

Hejsan!
Det gick grymt, ny bästa tid för mig på 31.84 och Tina fick 33.37.

Måste berömma Tina för sista körningen såg riktigt bra ut faktiskt :tummenupp

Jag kommer imorgon vid runt 17 :)


Edit:
ARRRGGHHH Mina beeen :kryckor
 
Last edited:
Nu är jag tillbaka hemma igen!

Jonas Fiddy hade visst lite förgasarstrul så jag fick prova Patriks istället...


JÄVLAR :hojraket Vilka maskiner det är.
Totalt livsfarliga och helt grymt roliga att köra.

Ni måste följa med nästa söndag för detta var nog det roligaste jag gjort.
Inkl min snygga highsider :yoparty

Denna lilla klipp summerar den känslan iaf
http://www.youtube.com/watch?v=dDrvXXUAbRc&feature=player_detailpage#t=170s


Tack Jonas och Patrik för att jag fick komma och känna o klämma :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top