Fick upp den på 2:an!!!!

Lust for Life skrev:
HUR I HELVETE GÖR DU :confused:

Du får hemskt gärna demonstrera din teknik nån gång i framtiden :Bugar

Svar till tre: Storsthlm.
Sporthoj - är sporthoj, glidare är gl ... Dålig fantasi du har.
Klart lite vobbel är kul - sätt dig på en barncyckel och kasta dig ut för en brant backe - jag lovar att redan 50 känns som det snabbaste du åkt.
Jag har kört "sporthoj" och, jaha, 250, gääääsp.
Nä, det var inge kul, det skall kännas i kroppen när det rör på sig.
Kanske något i stil med det brittiska streetfighterstuket kan transformera tråk till kul i mina ögon. En sån där tockninga hajabusa med crosstyre skulle faktiskt kunna tänkas. Men min HD är den roligaste hoj jag haft. XT600 med gatmönstrat klar tvåa - fast bara i stadstrafik, landsväg var den lite för trött för.

Hur jag gör: Frisk koppling är steg ett, nya drivplattor, lameller, olja och sedan en rejäl djävla fjäder från barnett. Hitentills har jag inte mött en kvinna som orkat dra in min koppling en gång ens så du kan behöva gå på gym och köra lite underarmscurl ett tag (när du tar 50 kg i den övningen så kan du byta fjäder) Lågt ringtryck och ganska klistrigt däck är naturligtvis att föredra - ingen skillnad mot andra hojar där.
Sedan är det bara att slira iväg järnet på ettan - sedan kommer tricket, HÅLL RULLEN I BOTTEN HELA TIDEN strax innan varvtalsstoppet slår till sparkar du i tvåan samtidigt som du knycker in kopplingen - den lilla stund som det är kopplat så fortsätter du naturligtvis att hålla gasen fullt - det viktiga är att det går snabbt och att du fullgasväxlar. 18kg vevparti på fullvarv och en koppling som inte rubbar sig en millimeter ger antingen ett djävla ryck eller ett djävla ras. :yoparty Går den inte upp på bakhjulet då så är det dags att trimma.

Masterlord skrev:
Ja, det får väl snart bli dags för nästa lilla sammanträde, fast då ska jag va ännu fullare.. :3freak Eller lite nyktrare istället...? :hihi

nu e vi väldigt ot i den här tråden men fulla ska vi va men inte så att vi somnar på toa å att nån annan får läsa menyn åt en för att man inte kan hålla bokstäverna på plats... :tungan :yoparty

Fothermucker skrev:
Svar till tre: Storsthlm.
Sporthoj - är sporthoj, glidare är gl ... Dålig fantasi du har.
Klart lite vobbel är kul - sätt dig på en barncyckel och kasta dig ut för en brant backe - jag lovar att redan 50 känns som det snabbaste du åkt.
Jag har kört "sporthoj" och, jaha, 250, gääääsp.
Nä, det var inge kul, det skall kännas i kroppen när det rör på sig.
Kanske något i stil med det brittiska streetfighterstuket kan transformera tråk till kul i mina ögon.

Åker en Kawa ZX9R Streetfighter...... :yoparty

ALLT över tvåhundra har en tendens att få ögonen att :galen men det är jävligt kul :hoppskrat

Håller definitivt med dig om att "Sporthojar" kräver mycket fart för att kännas kul men ett riktigt ordentligt styrslag i 200+++ ger iallafall mig adrenalinstinna upplevelser :skrämd

När jag lämnar :rullandeu stadiet ska jag oxå åka glidare..............................V-MAX :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman