Fick min R1-04:a igår

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Var lite orolig över att den inte skulle se bra ut i rött...
Men den ser kanon ut.............

Bifogat

• 100604.jpg
    100604.jpg
    95.2 KB · Visningar: 968
Last edited:
Vad bygger den där greje på egentligen?

Ser ut lite som ramen från en fz750 eller nåt :va

nicke skrev:
ehh. hoppas värkligen inte att du ska använda den till att köra med ute på vägarna!... vilken är orginal färgen?, ser att stänkan fram är blå, kan det vara orginal färgen kanske?... annars tuff retta..
Hehehe

nicke skrev:
ehh. hoppas värkligen inte att du ska använda den till att köra med ute på vägarna!... vilken är orginal färgen?, ser att stänkan fram är blå, kan det vara orginal färgen kanske?... annars tuff retta..

Thunderacen du har på avataren ser inte så tokig ut den heller :yoparty

nicke skrev:

Bild från nätet :7peta

Jag kan bara inte låta bli.. ett moppefucko..!

//jaG

nicke skrev:

hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....

nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....

Hohoho, så ÄR det här inne. Take it or leave it. Typ.

Fresten, varför vill du ha en FZR '94? De är ju GRYMT mycket fulare än va min är...

:hej

hållundan skrev:
Hohoho, så ÄR det här inne. Take it or leave it. Typ.

Fresten, varför vill du ha en FZR '94? De är ju GRYMT mycket fulare än va min är...

:hej
okey visst det är den säker... men jag såg en 94 som såg bra ut och med min ekonomi (den jag kommer att ha när tyngre mc köp blir aktuellt) kommer att hamna i den pris klassen... men visst, 92 ser säkert bra mycket bättre ut än 94, ska kolla vidare på nå 92or...

nicke skrev:
Men du förstår ju varför du blev kallad "moppefucko" lr hur?
Tycker själv att du får ta o bjuda på den där :7peta

nicke skrev:
Första av många!! :lol

välkommen till SH :rofl

haha... ja den var ju riktigt snygg för att vara en retta.. :hihi

Ju fler färger destå bättre eller hur är det?

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back