Fick min R1-04:a igår

Vassego... skriver du inlägg som det i fortsättningen så får du räkna med fler

:gnissla :tuttar :banana

//jaG

nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....
 
nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....

Hahahahaha... det här var just vad jag behövde, sitter sjuk hemma men nu fick man sig ett gott garv iaf!! :D
 
Som andra har skrivit, take it or leave it. Ta allt här med en nypa salt, folk e inte lika elaka som de verkar. DU lär dej nog jargongen du med... Välkommen! //Emmi
 
nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....
anledningen du blev kallad det är för att det inte är en R1a men du trodde det var det pga den har en påminnelse utav en R1as utseende. Det är pga dessa ogenomtänkta svar från yngre folket som jag valt o skapa en kategori av folk som ej får svara, för det är alltid obegripligt eller ingen "fakta" bakom det hela.

Dock tror jag att jag ska ändra namnet "moppefucko" till nått annat namn, då det är ett relativt grovt och kränkande namn att bli kallad.
 
Swedie skrev:
Dock tror jag att jag ska ändra namnet "moppefucko" till nått annat namn, då det är ett relativt grovt och kränkande namn att bli kallad.


Hahahaha, vad fan? Har du ätit kräm till middag idag? :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top