Fick min R1-04:a igår

Vassego... skriver du inlägg som det i fortsättningen så får du räkna med fler

:gnissla :tuttar :banana

//jaG

nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....

nicke skrev:
hopp, det var ju snällt... bli kallad för ett "moppefucko" för första gången... vad är det för nått som har gjort så att jag ska vara ett "moppefucko"?... vad respekterad man blev i det här forumet.. tackar för den kommentaren, det ska man komma ihåg....

Hahahahaha... det här var just vad jag behövde, sitter sjuk hemma men nu fick man sig ett gott garv iaf!! :D

Som andra har skrivit, take it or leave it. Ta allt här med en nypa salt, folk e inte lika elaka som de verkar. DU lär dej nog jargongen du med... Välkommen! //Emmi

nicke skrev:
anledningen du blev kallad det är för att det inte är en R1a men du trodde det var det pga den har en påminnelse utav en R1as utseende. Det är pga dessa ogenomtänkta svar från yngre folket som jag valt o skapa en kategori av folk som ej får svara, för det är alltid obegripligt eller ingen "fakta" bakom det hela.

Dock tror jag att jag ska ändra namnet "moppefucko" till nått annat namn, då det är ett relativt grovt och kränkande namn att bli kallad.

Swedie skrev:
Dock tror jag att jag ska ändra namnet "moppefucko" till nått annat namn, då det är ett relativt grovt och kränkande namn att bli kallad.

Hahahaha, vad fan? Har du ätit kräm till middag idag? :D

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back