Mingves
Old Fart
- Gick med
- 2 Mar 2005
- Hoj
- Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag skulle lämna hojen på service nu imorse. Men så skulle jag ta mig från servicestället och åka buss i mckläder e ju inte kul. Då säger killen på mcfirman, låna vår scooter
Så djävla juste!
Så nu har jag fått testa en Burgman 400, inget vrålåk men den funkar om man vill åka från a-b, dock skämdes jag när jag kom i mitt cammofärgade ställ och med min Shoei Diabolic hjälm....skulle passat bättre med jethjälm och kostym....tur man hade färgat visir
Vad gäller accelerationen så var den sådär, inget drag om man jämför med gilera runner men den funkade ju bra att transportera sig med
//M
Så nu har jag fått testa en Burgman 400, inget vrålåk men den funkar om man vill åka från a-b, dock skämdes jag när jag kom i mitt cammofärgade ställ och med min Shoei Diabolic hjälm....skulle passat bättre med jethjälm och kostym....tur man hade färgat visir
Vad gäller accelerationen så var den sådär, inget drag om man jämför med gilera runner men den funkade ju bra att transportera sig med
//M