Har kopplat in en cordona pq8:a och innan montering så har jag haft där spridare luftburk för att komma åt spolarna. När jag hade loss spridarna så rann ju den mesta bensinen ut ur spridarna. När jag kopplat ihop allt o skulle starta hojen så starta den utan nåra problem o den går på alla cyl. Men FI lampan börja blinka 2 gånger i följ. Sen lossa jag polerna på batteriet o lät stå över dagen. När jag nu va ute i garaget och koppla på polerna för att testa starta o kolla FI lampan så lyser den fast nu istället. E de så att de vart ett fel medelande kanske pga att de inte gick fram bränsle i systemet eller att de va luft? O nu så lyser den fast tills jag återställt den?
Ps: kan man återställa FI lampan på egen hand eller måste jag åka iväg till en verkstad? Jag har prov kört den med pq8:an o allt funkar som en ska. Hade jag kopplat fel så hade den väl inte gått på alla cyl?
Ps: kan man återställa FI lampan på egen hand eller måste jag åka iväg till en verkstad? Jag har prov kört den med pq8:an o allt funkar som en ska. Hade jag kopplat fel så hade den väl inte gått på alla cyl?