FI lampa Gixxer 1000 -01

zuki

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
gsxr, wr250
Hej.
Idag när ja skulle ut å köra en sväng med min gsxr 1000 -01 så började fi lampan blinka å lampan för hög temp lysa. enligt instruktions bok är de fel någonstans på insprutningen.
Hojen låter och går som den skall.
Är de någon som haft liknande problem för de kan ju vara tusen saker å felsöka. eller kan de va så lätt som att de e ngn givare som tokar sig.

vore tacksam för alla svar :)

zuki skrev:
Hej.
Idag när ja skulle ut å köra en sväng med min gsxr 1000 -01 så började fi lampan blinka å lampan för hög temp lysa. enligt instruktions bok är de fel någonstans på insprutningen.
Hojen låter och går som den skall.
Är de någon som haft liknande problem för de kan ju vara tusen saker å felsöka. eller kan de va så lätt som att de e ngn givare som tokar sig.

vore tacksam för alla svar :)

Kortslut servicekontakten och läs felkoden på displayen.. Felkoder lär du hitta på forum/intressesidor.. Säkert någon här som har en servicemanual och kan hjälpa dig.. Lär ju inte vara samma koder som på min TLR även om ECM'erna är lika.

hjärn släpp

lätt som en plätt...

tror de bara va ja som hade fått lite kortslutning i hjärnan när ja skrev inlägget.. :kocko ...

läste av felmeddelandet å kom fram till att det bara va att spänna wiren till avgasporten å vips så fungerade allt klock rent...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park