FI lampa Gixxer 1000 -01

zuki

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
borlänge
Hoj
gsxr, wr250
Hej.
Idag när ja skulle ut å köra en sväng med min gsxr 1000 -01 så började fi lampan blinka å lampan för hög temp lysa. enligt instruktions bok är de fel någonstans på insprutningen.
Hojen låter och går som den skall.
Är de någon som haft liknande problem för de kan ju vara tusen saker å felsöka. eller kan de va så lätt som att de e ngn givare som tokar sig.

vore tacksam för alla svar :)
 
zuki skrev:
Hej.
Idag när ja skulle ut å köra en sväng med min gsxr 1000 -01 så började fi lampan blinka å lampan för hög temp lysa. enligt instruktions bok är de fel någonstans på insprutningen.
Hojen låter och går som den skall.
Är de någon som haft liknande problem för de kan ju vara tusen saker å felsöka. eller kan de va så lätt som att de e ngn givare som tokar sig.

vore tacksam för alla svar :)

Kortslut servicekontakten och läs felkoden på displayen.. Felkoder lär du hitta på forum/intressesidor.. Säkert någon här som har en servicemanual och kan hjälpa dig.. Lär ju inte vara samma koder som på min TLR även om ECM'erna är lika.
 
hjärn släpp

lätt som en plätt...

tror de bara va ja som hade fått lite kortslutning i hjärnan när ja skrev inlägget.. :kocko ...

läste av felmeddelandet å kom fram till att det bara va att spänna wiren till avgasporten å vips så fungerade allt klock rent...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top