Fetaste av de fetaste!!!

Var det du Rasor jag såg med en grönskylt på ryggen idag vid 18:00. Du och två motarder till, varav den ena också hade en grönsylt på ryggen. Ni körde igenom rondellen vid kontoret.

jepp!!:tummenupp

Bifogat

• DSC00051.JPG
    DSC00051.JPG
    68.6 KB · Visningar: 32
  • DSC00053.JPG
    DSC00053.JPG
    88.1 KB · Visningar: 37
Såg du inte min pärla som stod utanför dörren till kontoret, eller var du för upptagen med att tänka på hur du skall pimpa din nya älskling???
Jag tänkte jag skulle kastat mig på min och dragit ikapp er, men så insåg jag att ni nog skulle vara långt bort när jag väl kom ner till bågen. Men ni kanske bara valde något av följande alternativ: Hem till dig eller till parkeringen på Åby:D .

Såg du inte min pärla som stod utanför dörren till kontoret, eller var du för upptagen med att tänka på hur du skall pimpa din nya älskling???
Jag tänkte jag skulle kastat mig på min och dragit ikapp er, men så insåg jag att ni nog skulle vara långt bort när jag väl kom ner till bågen. Men ni kanske bara valde något av följande alternativ: Hem till dig eller till parkeringen på Åby:D .

haha.. nä vi stannade till på fords parkering för att fixa iordning den fasttejpade skylten..:D

det här blir ett dyrt år, jag provkörde just razors hoj!

got damn va trevlig den var :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...