Fetaste av de fetaste!!!

Var det du Rasor jag såg med en grönskylt på ryggen idag vid 18:00. Du och två motarder till, varav den ena också hade en grönsylt på ryggen. Ni körde igenom rondellen vid kontoret.

jepp!!:tummenupp

Bifogat

• DSC00051.JPG
    DSC00051.JPG
    68.6 KB · Visningar: 32
  • DSC00053.JPG
    DSC00053.JPG
    88.1 KB · Visningar: 37
Såg du inte min pärla som stod utanför dörren till kontoret, eller var du för upptagen med att tänka på hur du skall pimpa din nya älskling???
Jag tänkte jag skulle kastat mig på min och dragit ikapp er, men så insåg jag att ni nog skulle vara långt bort när jag väl kom ner till bågen. Men ni kanske bara valde något av följande alternativ: Hem till dig eller till parkeringen på Åby:D .

Såg du inte min pärla som stod utanför dörren till kontoret, eller var du för upptagen med att tänka på hur du skall pimpa din nya älskling???
Jag tänkte jag skulle kastat mig på min och dragit ikapp er, men så insåg jag att ni nog skulle vara långt bort när jag väl kom ner till bågen. Men ni kanske bara valde något av följande alternativ: Hem till dig eller till parkeringen på Åby:D .

haha.. nä vi stannade till på fords parkering för att fixa iordning den fasttejpade skylten..:D

det här blir ett dyrt år, jag provkörde just razors hoj!

got damn va trevlig den var :tummenupp

Nyheter
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...