Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

Sweedo skrev:
Bara hårdrock! :fakta :rock

:fakta

Iallafall när jag får va me å styra. Men ibland (typ när man ska hämta mer sprit å så) så lämnar man vissa av det kvinnliga könet själva vid stereon och då vet man aldrig vad som händer. Vem satte på Macarena t.ex. :eek:

Nej rock ska det va, i nästan alla dess slag. :rock
 
EBS skrev:
:fakta

Iallafall när jag får va me å styra. Men ibland (typ när man ska hämta mer sprit å så) så lämnar man vissa av det kvinnliga könet själva vid stereon och då vet man aldrig vad som händer. Vem satte på Macarena t.ex. :eek:

Nej rock ska det va, i nästan alla dess slag. :rock
Å helst svensk melodidöds! :crash :rock :öl










Edit: jag förstörde nog din nästa fest MW, sorry!
 
Ghost skrev:
Det var inte jag i alla fall jag stod & höll fast mig i vägghörnet för att inte falla omkull av misshandeln. :skrämd

:D

När folk tillråga på alla började dansa till skiten så gick jag...

















.... för att blanda en ny drink... :D




;)
 
Sweedo- aj ååw jo som tack för skjutsen igår. Guld värt ju!

Machomamma- Syftar du på mig? Jag har inga problem att snacka med folk. Lärde ju käna Ghost i helgen.
 
Nä nu har jag tittat på alla bilder. det såg ju riktigt roligt ut där!
Får en som är lite personskygg följa med nästa gång :hej
Vera kan intyga att jag är snäll! :D Att ni inte lurade ner tom byron till alla chicks som var där, fast det är frågan om han kan hota roller,s roll som tjejguru kanske. Vem vet??
 
motardnisse skrev:
Nä nu har jag tittat på alla bilder. det såg ju riktigt roligt ut där!
Får en som är lite personskygg följa med nästa gång :hej
Vera kan intyga att jag är snäll! :D Att ni inte lurade ner tom byron till alla chicks som var där, fast det är frågan om han kan hota roller,s roll som tjejguru kanske. Vem vet??

Klart du ska komma med nästa gång. Ju fler desto bättre!! :tummenupp



(Tony L?) :hej
 
motardnisse skrev:
Nä nu har jag tittat på alla bilder. det såg ju riktigt roligt ut där!
Får en som är lite personskygg följa med nästa gång :hej
Vera kan intyga att jag är snäll! :D
:fakta

Att ni inte lurade ner tom byron till alla chicks som var där, fast det är frågan om han kan hota roller,s roll som tjejguru kanske. Vem vet??

INGEN kan hota gurun vad gäller chixen! :cool:
 
motardnisse skrev:
Det var ju tur att inte du också hoppade på roller! vad hade Tom sagt då? :D
Äh, RoLLer kör ju inte motard, då är han ju ingenting att ha! :crash



Och frågan är inte vad Heda skulle säga, utan vad KRATTAN skulle vråla... :eek:
 
Yasha skrev:
Äh, RoLLer kör ju inte motard, då är han ju ingenting att ha! :crash



Och frågan är inte vad Heda skulle säga, utan vad KRATTAN skulle vråla... :eek:

Men anders kör väl inte heller motard nu? :D
Dags att jaga en som har en eller?


(jag är beredd på en liten örfil när vi träffas nästa gång!) :D
 
motardnisse skrev:
Men anders kör väl inte heller motard nu? :D
Dags att jaga en som har en eller?


(jag är beredd på en liten örfil när vi träffas nästa gång!) :D
Jo, visst KÖR han fortfarande motard... :crash Och Gixxern, det är bara en konstig machogrej han har fått för sig. Han provade Husabergs 04: or igår... *say no more* :rolleyes:

Och förresten, tror du verkligen att en hojtjej behöver jaga? :D



Örfilen lär iaf inte JAG dela ut... :hej
 
Yasha skrev:
Jo, visst KÖR han fortfarande motard... :crash Och Gixxern, det är bara en konstig machogrej han har fått för sig. Han provade Husabergs 04: or igår... *say no more* :rolleyes:
Och förresten, tror du verkligen att en hojtjej behöver jaga? :D







Nopp!! knappast som du kör! :bow
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top