Åsa
Triumph I am
Ace Niki skrev:Alla är skiträdda för mig såklart.
*He he* inte jag

Men jag har väl inte förstånd för det

Kul att träffa er alla. Ni är ju minst lika trevliga "po redit" som på nätet. *gruppkram*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ace Niki skrev:Alla är skiträdda för mig såklart.
Macho Woman skrev:Nu känner jag plötsligt ett massivt tryck att ordna en massa fester. Tungt...![]()
Med det läget på lya så kan ni ju öppna krog på heltid.Macho Woman skrev:Nu känner jag plötsligt ett massivt tryck att ordna en massa fester. Tungt...![]()
Macho Woman skrev:Nu känner jag plötsligt ett massivt tryck att ordna en massa fester. Tungt...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!Macho Woman skrev:Nu känner jag plötsligt ett massivt tryck att ordna en massa fester. Tungt...![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Med det läget på lya så kan ni ju öppna krog på heltid.
Fan klockan är snart åtta och jag mår sämre nu än jag gjorde när jag vakna, är det så här det känns att bli gammal?![]()
Åsa #96 skrev:Du va inte bjuden va![]()
![]()
Swedie skrev:när jag har egen bil.... ska jag allt komma på nån fest som anordnas.. typ nästa fest hos Macho Woman! Var själv ute på stan här i etuna o upptäckte att den här stan är inte speciellt aktiv en regning lördagkväll. Ser bra mycket trevligare ut på bilderna.
Bikerbitch skrev:Nä, inte nästa helg. Då skall jag ju festa med massa folk som inte kör hoj. Vänta på mig! Jag är ju fotograf, utan mig, inga bilder![]()
Ghost skrev:Huh??? Utan dig inga bilder??? Det ska vi nog bli två om.
Tom kan jag låna din kamera nästa gång?
Om inte annat så måste vi se till att BB hamnar på lite fler bilder ju...![]()
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |