You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!
Jenny- Underbar avatar. Och du har en sånt där fint vitt sken över huvudet också!
TomK- Du får la tacka mig. Raderade nästan alla bilder på henne, men ett blev visst sparat! Visst är hon fin?
Ghost- Äh, ni har sett mig dansa macarena dansen, räcker inte det?

Du nämnde ju nåt om att jag ändå syns o hörs så mycket på forumet...

Toms propellerimitation skulle man ha filmat, två timmars roterande mellan sängen och golvet med en helt ledlös kropp såg väldigt kul ut

Tom skrev:
Det är nog mest för att hon tillbringade hela kvällen med att gömma sig bakom kameran , ett bra sätt att slippa vara med på bild
Jepp, ett alldeles utmärkt sätt att inte hamna på bild.
Har provat det själv ett flertal gånger...
Varför syns halva min röv på alla kort och varför hade jag inte trosor i en mindre iögonenfallande färg?

Macho Woman skrev:
Varför syns halva min röv på alla kort och varför hade jag inte trosor i en mindre iögonenfallande färg?
Därför att det inte skulle vara du då?

Hehe, det såg hårt ut där för Roller.

Macho Woman skrev:
För då hade du inte varit Macho Woman utan bara en helt vanlig tjej, hur kul är det?
Verkar som ni haft en roli fest

NoicE skrev:
Verkar som ni haft en roli fest
Jupp, den rokkade phett.

hela världen är min rejsingbana
Bikerbitch skrev:
TomK- Du får la tacka mig. Raderade nästan alla bilder på henne, men ett blev visst sparat! Visst är hon fin? 
Mmm, vicken kalaspingla!

Påminn mig att tacka dig kungligt nästa gång vi ses

Gustav1 skrev:
Hehe, det såg hårt ut där för Roller.
Joolu.... det va hårt

Det ska bli skönt med en arbetsvecka efter det här.... ser fan fram emot att jobba!!!
Roller, nu byter du avatar till den med Fuzhaten!

Man kanske skulle dykt upp ändå.

kajlyl skrev:
Åsa!? ...va gjorde du i fjollträsk??
Bjuder Macho Tanten till fest är det väl klart att jag kommer. Det vill man ju inte missa
Och det blir helt klart fler gånger, trevliga typer, dom där tjockhultarna

Snacka om blandade åldersgrupper. 18 - 40+
Precis som på krogen, fast endå inte!

McB skrev:
3 killar på golvet och en ensam tjej i soffan. Vad har hon gjort för att förtjäna denna ensamhet?
Alla är skiträdda för mig såklart.