Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

Jenny- Underbar avatar. Och du har en sånt där fint vitt sken över huvudet också!

TomK- Du får la tacka mig. Raderade nästan alla bilder på henne, men ett blev visst sparat! Visst är hon fin? :)

Ghost- Äh, ni har sett mig dansa macarena dansen, räcker inte det? :) Du nämnde ju nåt om att jag ändå syns o hörs så mycket på forumet...:P

Bikerbitch skrev:
Ghost- Äh, ni har sett mig dansa macarena dansen, räcker inte det? :) Du nämnde ju nåt om att jag ändå syns o hörs så mycket på forumet...:P

Ha ha, ja det var något att skåda det, skulle nog ha tagit med filmkameran om jag hade ägt någon... :D

:hej

Toms propellerimitation skulle man ha filmat, två timmars roterande mellan sängen och golvet med en helt ledlös kropp såg väldigt kul ut :D

Tom skrev:
Det är nog mest för att hon tillbringade hela kvällen med att gömma sig bakom kameran , ett bra sätt att slippa vara med på bild :)

Jepp, ett alldeles utmärkt sätt att inte hamna på bild.
Har provat det själv ett flertal gånger...

Macho Woman skrev:
Varför syns halva min röv på alla kort och varför hade jag inte trosor i en mindre iögonenfallande färg? :confused:

För då hade du inte varit Macho Woman utan bara en helt vanlig tjej, hur kul är det?

Bikerbitch skrev:

TomK- Du får la tacka mig. Raderade nästan alla bilder på henne, men ett blev visst sparat! Visst är hon fin? :)

Mmm, vicken kalaspingla! :rodnar Påminn mig att tacka dig kungligt nästa gång vi ses :)

kajlyl skrev:
Åsa!? ...va gjorde du i fjollträsk?? :p :lol

Bjuder Macho Tanten till fest är det väl klart att jag kommer. Det vill man ju inte missa :fakta

Och det blir helt klart fler gånger, trevliga typer, dom där tjockhultarna ;)

Snacka om blandade åldersgrupper. 18 - 40+

Precis som på krogen, fast endå inte! :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph