Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

RobbanW och Torsksoppan delar brodeligt på en påse chips i hängmattan :kär
 

Bifogat

  • fest jenny 2003-09-28 076 (medium).jpg
    fest jenny 2003-09-28 076 (medium).jpg
    84.7 KB · Visningar: 951
Torsksoppan, Pvcraketen och Babyninja gör sig lustiga i köket
 

Bifogat

  • fest jenny 2003-09-28 047 (medium).jpg
    fest jenny 2003-09-28 047 (medium).jpg
    60.6 KB · Visningar: 954
Freppa hade kvällens ballast snöre runt halsen där det stod Upptagen på! *vill ha* Fråga din söta flickvän om ett :)
 

Bifogat

  • fest jenny 2003-09-28 070 (medium).jpg
    fest jenny 2003-09-28 070 (medium).jpg
    48.9 KB · Visningar: 945
Watson är superglad. Men vem var inte det när vi hade så trevligt!
 

Bifogat

  • fest jenny 2003-09-28 111 (medium).jpg
    fest jenny 2003-09-28 111 (medium).jpg
    59.6 KB · Visningar: 943
Jag vill se en bild på bordet med alla flaskor! Måste bedömma hur ni festar där uppe i norr. :öl
 
Fanns inte så mycket flaskor att se McB
Vi drack ur plastmuggar. Det är inte antalet flaskor som gör en fest serru :)
Är du avis på festen måntro?
 
McB skrev:
Jag vill se en bild på bordet med alla flaskor! Måste bedömma hur ni festar där uppe i norr. :öl

Det va lite utspritt. Men vi delade typ 2.7 liter bacardi på 5 personer. Det räckte om man säger så. :D
 
2.7 liter på 5 pers? Det blir ju inte mer än 0,5 liter per skalle! Och ni hade kul?! :confused:
 
EBS skrev:
Det va lite utspritt. Men vi delade typ 2.7 liter bacardi på 5 personer. Det räckte om man säger så. :D

Glöm inte whiskyflaskan, det var en del urdrucket ur den också.
Fast det kanske bara var jag som stod för den delen.
 
Bikerbitch skrev:
Fanns inte så mycket flaskor att se McB
Vi drack ur plastmuggar. Det är inte antalet flaskor som gör en fest serru :)
Är du avis på festen måntro?

Avis, jag? Aldrig. :rolleyes:

Plastmuggar? Spriten måste ju ha kommit någonstans ifrån. Visa? Eller törs ni inte? :D
 
Tom skrev:
Glöm inte whiskyflaskan, det var en del urdrucket ur den också.
Fast det kanske bara var jag som stod för den delen.

Jo, jag tror du va rätt ensam om att dricka upp halva whiskyn. :rolleyes:
 
Mummel, snacka om taskig prioritering ändå... Jag skulle ha letat mig dit istället för att sitta hos polare med familj och bli småfull på rödvin. Får ge mig själv lite :whip

Anneli min lilla sockertopp, nu fick jag allt syn på dig! ;)
 
Ghost skrev:
Tack så mycket! :bow

Lite dåligt med bilder på dig dock... ;)


. :hej

Det är nog mest för att hon tillbringade hela kvällen med att gömma sig bakom kameran , ett bra sätt att slippa vara med på bild :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top