Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

när jag har egen bil.... ska jag allt komma på nån fest som anordnas.. typ nästa fest hos Macho Woman! Var själv ute på stan här i etuna o upptäckte att den här stan är inte speciellt aktiv en regning lördagkväll. Ser bra mycket trevligare ut på bilderna.
 
Macho Woman skrev:
Du känner mig väl, Peter! Mitt sugbehov är stort! :)

It takes one to know one!!
Eller... nej nej vänta nu det där blev fel. :notme

Synd att man inte kunde komma, det verkade som om ni hade skitkul. Själv ligger man här med influensa, men det kommer väl fler tillfällen. :hej
 
Bikerbitch skrev:
Tre goa killar nästan ifrån Göteborg
Kristoffer, Peter och Torbjörn. Någon var kusin med Vera.
Tror att det var Peter faktiskt.

Både Peter och Kristoffer är Veras kusiner.

Peter är förresten numera officiell paraplypojke i Team Machobitch tack vare Jannica (all heder till dig!). Han började öva redan i morse genom att springa omkring i badmössa och små badbyxor. Peter är en bra kille!
 
Tilltugget som fanns, NÅGON ställde dit en burk med torrfoder för katter :jisses
 

Bifogat

  • fest jenny 2003-09-28 049 (medium).jpg
    fest jenny 2003-09-28 049 (medium).jpg
    64.1 KB · Visningar: 950
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top