Festdags!!!!

Just vid det där ögonblicket kändes det som om min hjärna full av bomull och munnen full av raggsocka! :rofl
Allt jag såg var mjölkvitt efterssom jag somnat med linserna i. Usch vad jag var bakfull. :fakta

Tack zeal att du visar denna bild för alla i UaRR!
JoS->:fatta!<-zeal
 
JoS skrev:
Just vid det där ögonblicket kändes det som om min hjärna full av bomull och munnen full av raggsocka! :rofl
Allt jag såg var mjölkvitt efterssom jag somnat med linserna i. Usch vad jag var bakfull. :fakta

Tack zeal att du visar denna bild för alla i UaRR!
JoS->:fatta!<-zeal

=) *ler*
jos du vill du att ja ska ta bort den ? ;p
den är sööt juh *ler*
(det är ju bara en Liiiten bild..) *s* :banana :banana

kram på dig me jos =)
/z
 
zeal skrev:
jodå, jag minns (:va) tror jag.. låtsas det iaf...
den här du tänkte på ?
tn_P1010194.JPG


/z
Hahahaha :rofl PRECIS den
"ja la den häjj nånstasch"
 
Tja, fantasin här är det ju inget fel på. Om jag skulle säga en sak så tror ni något annat.

Han sov.
 
I alla fall då så... :rolleyes:

Eftersom jag jobbar (som vanligt) på lördag så kan ni väl poppa förbi?
Som UaRR:are så står man naturligtvis inte i någon kö! :fakta
(Eller vad säger ni som var med förra helgen?)

Skulle vara kul om ni dök upp!!
//Kongo
 
Kongo skrev:
I alla fall då så... :rolleyes:

Eftersom jag jobbar (som vanligt) på lördag så kan ni väl poppa förbi?
Som UaRR:are så står man naturligtvis inte i någon kö! :fakta
(Eller vad säger ni som var med förra helgen?)

Skulle vara kul om ni dök upp!!
//Kongo

Jag vet hur det é

Vad gör man inte för att få kompisar :arsele :whip
 
Kongo skrev:
I alla fall då så... :rolleyes:

Eftersom jag jobbar (som vanligt) på lördag så kan ni väl poppa förbi?
Som UaRR:are så står man naturligtvis inte i någon kö! :fakta
(Eller vad säger ni som var med förra helgen?)

Skulle vara kul om ni dök upp!!
//Kongo

Nej köproblem är inget man lider av när pappa Kongo är med.
Ett antal tokfulla UaRR:are glider in på *********-nation (bäst att inte skriva namnet kanske) utan att betala inträde, och nästan ingen av oss hade kårlegg :rofl
 
Så som jag mår nu kommer jag tyvärr ej imorgon!
Har ont ihalsen och vill varken smitta någon med det eller bli förkyldare så jag stannar nog hemma*suck*
Men mår jag bra i morgon bitti och eftermiddag så kommer jag!
 
kortstubina skrev:
Så som jag mår nu kommer jag tyvärr ej imorgon!
Har ont ihalsen och vill varken smitta någon med det eller bli förkyldare så jag stannar nog hemma*suck*
Men mår jag bra i morgon bitti och eftermiddag så kommer jag!

Trist Ina, men du får repa dig! ta en korv vetja!!

Själv så springer jag ner på stan och värmer upp lite inför i morgon!!!
Så mycket för den sitta hemma och ta det lugntfredagen.......
 
M:et skrev:
Trist Ina, men du får repa dig! ta en korv vetja!!

Själv så springer jag ner på stan och värmer upp lite inför i morgon!!!
Så mycket för den sitta hemma och ta det lugntfredagen.......

Heh du kan alltid komma hit och värma innan värmningen ;)
Jag börjar lite tidigare iaf tror jag, har alldeles för många bira i ölen för mitt eget bästa :rofl
 
M:et skrev:
Trist Ina, men du får repa dig! ta en korv vetja!!

Själv så springer jag ner på stan och värmer upp lite inför i morgon!!!
Så mycket för den sitta hemma och ta det lugntfredagen.......
Vems då??? Gubben är ju på båtresa, eller menade du en sådan korv mrd räksallad å massor av ketchup och vitlöksdressing???
 
M:et skrev:
Nej köproblem är inget man lider av när pappa Kongo är med.
Ett antal tokfulla UaRR:are glider in på *********-nation (bäst att inte skriva namnet kanske) utan att betala inträde, och nästan ingen av oss hade kårlegg :rofl

He, he.. TOKFULLA var namnet, man kanske inte vågar gå dit igen, då blir man väl hånad av de som släppte in oss! :rolleyes:
 
haha2.nu är man sig hemma ifrån tokholm.. på et igen imorgon bara . .;) :rock :tummenupp

kongo, det låter helt ok som option imorgon.
vi får ha möte på det hos redan ;)

/z
 
zeal skrev:
haha2.nu är man sig hemma ifrån tokholm.. på et igen imorgon bara . .;) :rock :tummenupp

kongo, det låter helt ok som option imorgon.
vi får ha möte på det hos redan ;)

/z

Utöver destination på kvällen så ska vi också
klubba fram nya öl Ordföraren och nya en vice ordförande
innom snabb alkoholkonsumentation ;)


Den sista positionen är åtråvärd, vi får se vem som tar den plattsen! :kär
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top