TinaTjejen
long time, no see
ReDan skrev:Lite vimmelbilder plz, från oss som inte bara var klara i huvudet hela kvällen : )
Vimmelbilder, my ass
VINGELbilder snarare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ReDan skrev:Lite vimmelbilder plz, från oss som inte bara var klara i huvudet hela kvällen : )

M:et skrev:Det var gott om snygga tjejer på krogen![]()
Undrar om det är det Nalken försöker säga![]()
Nalken skrev:Jag fick verkligen blodad tand när jag lånade din kamera och fotade några av dessa vackra varelser, måste handla en sån där pryl..
Sedan så verkar det vara ett bra komihågminne.
Det vore bra med en kamera på huvudet som fotade automatiskt varannan minut.
M:et skrev:Vad Nalken pysslar med här törs jag inte ens tänka på, men han ser nöjd ut....

Tinatjejen skrev:Hjälp!![]()
Då kunde vi ju fått reda på vad du gjorde i midjehöjd på Jos, med hans hand om nacken![]()
![]()
för JoS ett par timmar innan

Tinatjejen skrev:Hjälp!![]()
Då kunde vi ju fått reda på vad du gjorde i midjehöjd på Jos, med hans hand om nacken![]()
![]()
Varför tror du att jag tar så många bilder varje fest? Jag vill ju komma ihåg festen dagen efter!Nalken skrev:Sedan så verkar det vara ett bra komihågminne.
Nalken skrev:Vart var du då Tina?
Är det inte dags att du följer med ut någon gång än att bara sitta hemma och uggla?
Nästa gång tar du med ditt tjejgäng och följer med ut i Uppsala partyliv!
Bra!

Josan kanske?JoS skrev:Tyvärr så kan jag inte komma ihåg vad hon heter.![]()
ReDan skrev:Gu va trisst, så sitter man på jobbet som en snorig midsommarbäck. Skulle mycket hellre vara tillbaka på lördagen hållandes en kall i handen och varm i famnen ; )
Nä du, det hade jag garanterat kommit ihåg.Tinatjejen skrev:Josan kanske?![]()
JoS skrev:Nä du, det hade jag garanterat kommit ihåg.![]()

JoS skrev:Det var verkligen skitkul i lördags. Kul att träffa tjejer också.Det var speciellt en av dom som var riktigt mysig. Tyvärr så kan jag inte komma ihåg vad hon heter.
![]()
Valter skrev:Tips för att underlätta i mörkret...
Ring ett pizzabud, be honom (lr henne) att åka till systemet å inhandla en bira. Viktigt e att budbilen är utrustad me kylmöjlihheter!
På väg från systemet skall budet stanna till på lämpligt födoställe å köpa en extra stor bakad potatis som e förpackad i ändamålsenligt värmebevarande embalage.
När pizzabudet anländer till Ditt jobb ReDan, d e då d kritiska momentet äger rum!
D gäller att ölen e välkyld och att ingen värme går till spillo från bakpotatisen! Knappa fram div lördagsbilder på datamaskinen och handlad rent instinktivt...
Vipps! Du sitter på jobbet... "hållandes en kall i handen å en varm i famnen!"
En fördel e att beställa en bakpotatis utan röra. Chefen kanske misstycker kladdet som kan uppstå när budet aplicerar den varma potatisen i din famn.
Hoppas allt funkar å att du hittar ett tillmötesgående pizzabud!
Lycka till!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |