TomK
hela världen är min rejsingbana
Tinatjejen skrev:Bara man slipper vakna av att de drar av en täcker 2 sekunder efetr att man somnat![]()
![]()
![]()
Dags att skaffa större säng med eget täcke då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tinatjejen skrev:Bara man slipper vakna av att de drar av en täcker 2 sekunder efetr att man somnat![]()
![]()
![]()
(ska vi ta en öl efter kanske??)M:et skrev:1. ReDan
2. JoS
3. KortstubIna(Om man inte hunnit frysa ihjäl)
4. zeal
5. tokan
6. M:et


millan skrev:Jaha du M:et, får inte jag va med och leka längre..![]()
Har du inte kunnat sagt det igår "öga-mot-öga" att
du inte gillar mig...![]()
![]()
TomK skrev:Dags att skaffa större säng med eget täcke då...![]()

Tinatjejen skrev:*host* nu var de ju inte Westen jag snacka om utan Affe på en viss sporthojsfest....
Men ska man dela rum med Maverick750 bla bla bla , så förstår jag att man hellre är uppe å jävla med andra än att gå å lägga sig när man borde..
![]()
? zeal skrev:e du syyr för det fortfarande?
affe .. du verkar få akta dig för tT när det är UaRR fest nästa gång. *s*
/z

zeal skrev:minns o njut!
"öhh! gjabbaj..
har ni schätt min lilla kaamja?!?"
![]()
)
Tinatjejen skrev:va fan zääl, har du kotta bort den roligaste delen av alla?
(Jos Tangafillsingar)
?Kutta?zeal skrev:tina.. det heter inte kotta bort .. det heter kutta ey! ;p
o det har jag väl inte gjort.. finns på nästa bilden i serien *s*
varfför är hon så intresserad av jos tangafilsingar då?!![]()
?
/z
de e ju nått helt annat det...
, men Kongo garva så han höll på å dö när jag skulle beskriva scenariot och feelingen den morgonen, dagen efter sporthojs festen.

Tinatjejen skrev:Kutta?de e ju nått helt annat det...
![]()
Intresserad är jag knappast, men Kongo garva så han höll på å dö när jag skulle beskriva scenariot och feelingen den morgonen, dagen efter sporthojs festen.
![]()
På din bastu kväll, om du minns?![]()
zeal skrev:Hahha![]()
kutta = skära (beskära bilden)
det är på gottsundska ;p
eg. "jag ska kutta dejj eyy!!"
jodå, jag minnsva) tror jag.. låtsas det iaf...
den här du tänkte på ?
![]()
storformat
/z
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |