Fest?

Vill du gå på fest igen?

• Antal röstningar
    0
Ta nu inte min kritik mot Fenix dyra minibärs personligt mot dig nu, du styrde upp toppen, och kommer bli toppen på Fenix igen!

Det gör jag inte, varför jag undrar är för att jag om möjligt skall kunna göra det ännu bättre än senast...

Jag kommer prata med dem i veckan o kolla läget, kanske kan jag förhandla till bättre pris på ölen...

Dock undrar jag fortfarande hur en 33 cl dricka får plats i deras glas...?

Det gör jag inte, varför jag undrar är för att jag om möjligt skall kunna göra det ännu bättre än senast...

Jag kommer prata med dem i veckan o kolla läget, kanske kan jag förhandla till bättre pris på ölen...

Dock undrar jag fortfarande hur en 33 cl dricka får plats i deras glas...?

Nu drack jag cola sist (körde bil) och vart klart förvånad över hur mycket pengar man kan kräva för en cola... 32:- för ett glas cola som kostar dem (inkl personalkostnaden för att hälla upp den) ca 5:-.
Hade i min vilda fantasi fått för mig att krogarna skulle göra det mer attraktivt att köra alkoholfritt men icke.

Anyway, passar det med frugans schema så kommer jag nästa gång också fast då blir det bärs istället. :tummenupp

Nu drack jag cola sist (körde bil) och vart klart förvånad över hur mycket pengar man kan kräva för en cola... 32:- för ett glas cola som kostar dem (inkl personalkostnaden för att hälla upp den) ca 5:-.
Hade i min vilda fantasi fått för mig att krogarna skulle göra det mer attraktivt att köra alkoholfritt men icke.

Anyway, passar det med frugans schema så kommer jag nästa gång också fast då blir det bärs istället. :tummenupp

Låter ju jätte konstigt! Men jag ska som sagt kolla med dem. Tar med mig en 33 cl burk och häller i glaset så får vi se :D

Lovar oavsett att göra mitt bästa för att få till så bra deal som möjligt!

Oj vilket gnäll det var om priserna.. Är folk BARA där för att dricka? Ingen som är där för att ha kul...? :va

Ska man våga sig på sin första sporthojsfest? :)

Känner du dig redo att bli av med oskulden så varför inte...?

Last edited:
Oj vilket gnäll det var om priserna.. Är folk BARA där för att dricka? Ingen som är där för att ha kul...? :va

Känner du dig redo att bli av med oskulden så varför inte...?

Det blev ju lite höna av en fjäder så att säga. Jag har inget emot att betala dessa priser (och några kronor mer) på Berns eller Spyan men har typ övergett Fenix för att de tar orimligt mycket för en sjavig södermalmsbärs. Men är det fest så är det, och då köper man bärsen ändå!
Men fortfarande, det är ju ingen big deal, bara en negativ grej med stället!

Låter ju jätte konstigt! Men jag ska som sagt kolla med dem. Tar med mig en 33 cl burk och häller i glaset så får vi se :D

Lovar oavsett att göra mitt bästa för att få till så bra deal som möjligt!

Ingen big deal, blev bara lite paff.
Å andra sidan kommer jag inte ihåg när jag drack cola på krogen senast... :gnissla

Klart man är där för att dricka. Annars kan man ju hamna i konversation med främmande människor...

Jag kände mig kränkt när bartendern ville ha 134 spänn styck för redbull vodka (4or). Han fick behålla sina groggar och rea ut dom avslagna nån timme senare ifall han hade lust med det.
Han såg lite uppgiven ut när pluskan åkte ner i fickan igen, så jag var nog inte den första som reagerade :D

Men det är väl klart att vi ska försöka ha ett fylleslag till innan det är dags att lufta gixxer :yoparty

Klart man är där för att dricka. Annars kan man ju hamna i konversation med främmande människor...

Jag kände mig kränkt när bartendern ville ha 134 spänn styck för redbull vodka (4or). Han fick behålla sina groggar och rea ut dom avslagna nån timme senare ifall han hade lust med det.
Han såg lite uppgiven ut när pluskan åkte ner i fickan igen, så jag var nog inte den första som reagerade :D

Men det är väl klart att vi ska försöka ha ett fylleslag till innan det är dags att lufta gixxer :yoparty

var det därför det gick så jäkla mycket pengar den kvällen :huvet

enda skillnaden om det skulle va snöfritt i slutet av mars är väl att man skulle ta gixxern de 80 milen man har till fenix...undrar om dom har nån sån där körhemservice på söder som dom har i london, där dom kör hem ditt fordon....

Drunk+Cartoon.jpg

Han såg lite uppgiven ut när pluskan åkte ner i fickan igen..
Haha så det var du :D så klockrent. Kunde inte låta bli att garva inombords när han snällt fick ta tillbaka dem.

Inskickat av C.Barrow Läs Inlägg

Han såg lite uppgiven ut när pluskan åkte ner i fickan igen..

Haha den va klockren :tummenupp

Hahaha, ska ni fortsätta så här så vill jag ändra min röst i pollen ovan från "Ja gärna!"
till "nä, det blir sånt jävla gnäll efteråt".

Titta på kontoutdraget, gråt en skvätt och gå bara vidare med livet.

(Man fick se en del sköna :tuttar så det var värt varenda krona!)

Hahaha, ska ni fortsätta så här så vill jag ändra min röst i pollen ovan från "Ja gärna!"
till "nä, det blir sånt jävla gnäll efteråt".

Titta på kontoutdraget, gråt en skvätt och gå bara vidare med livet.
Jo du har rätt jolly. Va själv inte på festen så jag kan inte säga så mycket.

(Man fick se en del sköna :tuttar så det var värt varenda krona!)
Nu blir man frestad ju.

Ok.. Jag ger mig.. :Läggermigpladaskmedhändernabakomryggen
Drickan ÄR dyr!! :D
Skulle faktiskt inte heller köpt en 4a redbull vodka för 134 spänn! :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...