Jaaaa, pyjamasparty!!!![]()
Världens mest lättavtagna pyjamas och därtill den minsta isåfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa, pyjamasparty!!!![]()
Världens mest lättavtagna pyjamas och därtill den minsta isåfall!
Stryp din arbetsgivare långsamt!
Att du missade Sh festen pga jobb det inte ok!!!
Får ju aldrig ligga. Så jag skiter i de...
Visst vore det kul med en fest. Men inte på Fenix. Det var ju svindyrt. Dessutom var det tydligen en massa strul med maten.
Visst vore det kul med en fest. Men inte på Fenix. Det var ju svindyrt. Dessutom var det tydligen en massa strul med maten.
33 cl ölglas är det iof inte... Vet inte om jag tycker det är så dyrt heller... Va på nått ställe i går där 40 cl öl kostade 67 kr...
Precis.. vill man dricka billigare i Sthlm så får man hänga med 18-åringarna på Söderhof (eller vad det heter nuförtiden).. alternativt sätta sig på en lokal krog i Märsta..
Precis.. vill man dricka billigare i Sthlm så får man hänga med 18-åringarna på Söderhof (eller vad det heter nuförtiden).. alternativt sätta sig på en lokal krog i Märsta..
Det som var strul med maten var vid mitt bord och allt löste sig till det bästa efter lite om och men.
33 cl ölglas är det iof inte... Vet inte om jag tycker det är så dyrt heller... Va på nått ställe i går där 40 cl öl kostade 67 kr...
Konstigt att glaset gick att fylla med en flaska läsk då... Blir så klart kul oavsett ställe, men blir lite lack när de fular sig bara.
Konstigt att glaset gick att fylla med en flaska läsk då... Blir så klart kul oavsett ställe, men blir lite lack när de fular sig bara.
Jobbar inte du? Tvivlar på att du dricker mer än 10 bira på krogen. Det e 540 kr. Låter som en bilöig kväll på krogen! Sluta grina![]()
Då måste jag bara fråga, vad för flaska läsk fick du tag på på Fenix? Om jag inte missminner mig helt så har de läskpistol...
Ledsen om jag låter grinig, sitter brevid en syr gubbe som luktar kattpiss, snart slipper jag komunalt!
Håller med Lindqvist![]()
Du har redan legat med alla![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |