Fest?

Vill du gå på fest igen?

• Antal röstningar
    0
Visst vore det kul med en fest. Men inte på Fenix. Det var ju svindyrt. Dessutom var det tydligen en massa strul med maten.

Visst vore det kul med en fest. Men inte på Fenix. Det var ju svindyrt. Dessutom var det tydligen en massa strul med maten.

Det som var strul med maten var vid mitt bord och allt löste sig till det bästa efter lite om och men.

33 cl ölglas är det iof inte... Vet inte om jag tycker det är så dyrt heller... Va på nått ställe i går där 40 cl öl kostade 67 kr...

33 cl ölglas är det iof inte... Vet inte om jag tycker det är så dyrt heller... Va på nått ställe i går där 40 cl öl kostade 67 kr...

Precis.. vill man dricka billigare i Sthlm så får man hänga med 18-åringarna på Söderhof (eller vad det heter nuförtiden).. alternativt sätta sig på en lokal krog i Märsta..

Vore skoj att styra ihop något när säsongen kommit igång också. Är lite lättare att motivera mig själv att åka upp till storstan om jag kan ta hojen dit.

Ni får givetvis festa hur mycket ni vill fram till dess, men jag kastar ändå fram förslaget.

Precis.. vill man dricka billigare i Sthlm så får man hänga med 18-åringarna på Söderhof (eller vad det heter nuförtiden).. alternativt sätta sig på en lokal krog i Märsta..

Vart i Märsta har dom billigare öl än i stan? :va
Tycker att priserna är dom samma nästan över allt inte många kroner som skiljer..
Dels därför jag aldrig går ut nykter och sen går ut inne i stan ist för här i Märsta.
Sen att det är brudar och inga bönder inne i stan är ju ett plus.. Bara en sån sak gör ju att det kan vara värt att pröjsa nån krona extra för ölen! :tummenupp

En Smirnoff Ice var i alla fall dyr. Tror dom kostade 78kr. :näsblod

Det som var strul med maten var vid mitt bord och allt löste sig till det bästa efter lite om och men.

Konstigt att glaset gick att fylla med en flaska läsk då... Blir så klart kul oavsett ställe, men blir lite lack när de fular sig bara.

Konstigt att glaset gick att fylla med en flaska läsk då... Blir så klart kul oavsett ställe, men blir lite lack när de fular sig bara.

Jobbar inte du? Tvivlar på att du dricker mer än 10 bira på krogen. Det e 540 kr. Låter som en bilöig kväll på krogen! Sluta grina :krama

Då måste jag bara fråga, vad för flaska läsk fick du tag på på Fenix? Om jag inte missminner mig helt så har de läskpistol...

Ledsen om jag låter grinig, sitter brevid en syr gubbe som luktar kattpiss, snart slipper jag komunalt!

Håller med Lindqvist:)

Jobbar inte du? Tvivlar på att du dricker mer än 10 bira på krogen. Det e 540 kr. Låter som en bilöig kväll på krogen! Sluta grina :krama

Men jag grinar väl ändå inte, jag säger bara min åsikt om deras bärs. Observera att jag tackade för en rolig fest och uttryckte min åsikt om att det kommer bli kul även om det är på Fenix igen :tummenupp

Då måste jag bara fråga, vad för flaska läsk fick du tag på på Fenix? Om jag inte missminner mig helt så har de läskpistol...

Ledsen om jag låter grinig, sitter brevid en syr gubbe som luktar kattpiss, snart slipper jag komunalt!

Håller med Lindqvist:)

Ta nu inte min kritik mot Fenix dyra minibärs personligt mot dig nu, du styrde upp toppen, och kommer bli toppen på Fenix igen!

Last edited:
Missade ju hela mcmässan o festen pga övertid på jobbet. Passar hemskt gärna på att åka upp till den 26e.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT